راه اندازی صرافی رمزارزها، در بزرگترین بانک بلاروس

به گزارش نبض بانک ، بلاروس بانک که بزرگترین نهاد بانکداری کشور بلاروس محسوب می شود در تازه ترین بیانیه خود اعلام کرد خدمات صرافی رمزارز خود را به زودی راه اندازی خواهد کرد.

 

صرافی رمزارز بلاروس بانک از روبل این کشور به همراه دلار آمریکا و یورو پشتیبانی خواهد کرد

صرافی رمزارز بلاروس بانک از روبل این کشور به همراه دلار آمریکا و یورو پشتیبانی خواهد کرد

صرافی رمزارز بلاروس بانک به شهروندان و کاربران این امکان را می دهد تا انواع رمزارزها را خریداری و در بستر بلاک چین این بانک مبادله کنند. صرافی رمزارز بلاروس بانک از روبل این کشور به همراه دلار آمریکا و یورو پشتیبانی خواهد کرد.

مقامات ارشد بلاروس بانک طی انتشار بیانیه ای اعلام کردند راه اندازی صرافی رمزارز، در راستای تحقق سند چشم انداز تحولات دیجیتال برنامه ریزی شده است. به گزارش منابع رسمی، تبادل رمزارز در بستر صرافی بلاروس بانک برای شهروندان روسیه نیز امکان پذیر است.

به گفته مقامات ارشد بلاروس بانک، این نهاد بانکداری در نظر دارد خدمات رمزارز خود را به دیگر کشورها توسعه داده و از دیگر رمزارزهای معتبر جهانی نیز پشتیبانی کند. بلاروس بانک در اوایل سال گذشته برنامه خود را برای راه اندازی صرافی رمزارز تدوین کرد.

در سال ۲۰۱۷، الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهور بلاروس، طی امضای فرمان اجرایی اعلام کرد استفاده از ارزهای دیجیتال و رمزارزها مانع قانونی ندارد

رئیس جمهور بلاروس، اعلام کرد استفاده از ارزهای دیجیتال و رمزارزها مانع قانونی ندارد.

کشور بلاروس در سال های اخیر به دلیل اتخاذ مواضع منعطف در قبال رمزارزها و صنعت امور مالی غیر متمرکز، پیشرفت های قابل توجهی در زمینه توسعه تکنولوژی بلاک چین داشته است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا