تصاویر رندر ال ‌جی استایلو ۷ منتشر شد

ال‌جی استایلو ۶ محصول چندان موفقی نیست؛ اما به‌ نظر می‌رسد ال‌جی قصد دارد مدل جدیدتر این گوشی را با نام استایلو ۷ راهی بازار کند. ال‌جی استایلو ۶ جزو گوشی‌های خوش‌قیمتی است که با قلم راهی بازار شده؛ محصولی که با صفحه‌نمایش ۶٫۸ اینچی توانسته است نظر افرادی که توانایی خرید گوشی‌های سری نوت سامسونگ را ندارند، به خود جلب کند.

به گزارش «نبض‌بانک»؛

در تصاویر رندر منتشرشده از ال‌جی استایلو ۷ مشاهده می‌کنیم این گوشی ظاهر متفاوتی با مدل قبلی دارد. بر اساس تصاویر مدل سه‌بعدی استایلو ۷، گوشی میان‌رده ال‌جی در سمت چپ و راست حاشیه‌های بسیار کمی دارد و تنها روی لبه پایینی کمی حاشیه دیده می‌شود. لبه بالایی گوشی هم کم‌حاشیه است و دوربین جلو به‌صورت حفره‌ای طراحی شده.

رندر ال جی استایلو ۷

رندر ال جی استایلو 7

ظاهر قاب پشتی ال‌جی استایلو ۷ کمی جذاب‌تر است. قاپ پشتی شامل سه قیمت می‌شود: دو قسمت اول برای چهار دوربین پشت هستند که به‌صورت عمودی زیر هم قرار گرفته‌اند. به ‌نظر می‌رسد قلم گوشی در قسمت پایین سمت چپ گوشی که به‌صورت آهنربایی طراحی شده است، قرار می‌گیرد. مهم‌تر از همه این است استایلو ۷ مکانی خاص برای قرار دادن قلم دارد؛ دقیقا مانند سری نوت سامسونگ. به‌ عبارت ‌دیگر، به ‌احتمال زیاد این گوشی دو مکان مختلف برای قرار دادن قلم دارد؛ مکانی برای استفاده سریع و مکانی برای زمانی‌که از قلم استفاده نمی‌کنید. در حال‌ حاضر چیزی از مشخصات دوربین این گوشی‌ها نمی‌دانیم. استایلو ۷ صفحه‌نمایش ۶٫۸ اینچی خواهد داشت و در اندازه ۱۷۰٫۶ در ۷۷ در ۸٫۶ میلی‌متر ساخته می‌شود. با نگاهی به تصاویر منتشرشده، مشخص می‌شود که حسگر اثر انگشت روی لبه گوشی قرار گرفته است.

رندر استایلو 7

رندر استایلو ۷

ال‌جی استایلو ۷ دکمه‌ای مخصوص برای استفاده از گوگل اسیستنت دارد و یک بلندگوی روی لبه پایینی گوشی قرار گرفته است. این گوشی با کابل USB-C شارژ می‌شود و جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا