نبض بانک:صدرنشین پرفروش ترین های گوشی جهان

گوشی‌های سامسونگ 5G در صدر جدول پرفروش‌ترین گوشی‌های ماه سپتامبر

شرکت سامسونگ با عرضه گوشی‌های 5G خود در صدر جدول پرفروش‌ترین گوشی‌های ماه سپتامبر قرار گرفت.

سامسونگ در سپتامبر پرفروش ترین گوشی 5G را در سراسر جهان تولید کرد

به گزارش «نبض‌بانک»؛

در حالی که شرکت‌های مخابراتی جهانی به ساخت شبکه‌های 5G خود ادامه می‌دهند، تعداد گوشی‌های 5G فروخته شده همچنان در حال افزایش است. با عرضه اولین مدل‌های آیفون 5G فعال شده توسط اپل، مصرف کنندگان در سراسر جهان در مورد نسل بعدی اتصال بیسیم آگاهی بیشتری کسب می‌کنند.

سرعت بارگیری اطلاعات 5G در نهایت تا ۱۰۰ برابر سرعت داده‌ای است که کاربران می‌توانند با استفاده از سیگنال‌های 4G LTE دریافت کنند. فیلم‌های طولانی که بارگیری آن‌ها در حالت عادی چند دقیقه طول می‌کشد در عرض چند ثانیه تکمیل می‌شوند. صنایع جدید ایجاد خواهند شد و 5G به ایجاد رونق اقتصادی در کشور‌ها کمک می‌کند تا از سرعت داده بالاتری استفاده کنند.

 

سامسونگ و هواوی در صدر فهرست تولیدکنندگان محبوب‌ترین گوشی‌های 5G در ماه سپتامبر

همچنین فناوری 5G برای تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند سودمند است، زیرا مصرف کنندگان برای اتصال به شبکه 5G مجبور به خرید گوشی‌های جدید هستند. طبق تحقیقات Counterpoint Research، محبوب‌ترین گوشی 5G در سپتامبر (آخرین ماه انتشار داده ها) سامسونگ Galaxy Note 20 Ultra 5G با ۵ درصد فروش بازار بود.

گوشی‌های سامسونگ 5G در صدر جدول پرفروش‌ترین گوشی‌های ماه سپتامبر

مشخصات گوشی سامسونگ Galaxy Note 20 Ultra 5G

این گوشی با صفحه نمایش ۶.۹ اینچی Dynamic AMOLED با وضوح ۱۴۴۰، ۱۴، ۳۰۸۸ و نسبت ابعاد ۱۹.۳: ۹ پیشرفته‌ترین مدل فعال 5G سامسونگ در سال جاری است.

گوشی فوق با سرعت تازه سازی ۱۲۰ هرتز، از پیمایش و انیمیشن روی صفحه بسیار نرمی برخوردار است، زیرا صفحه نمایش ۱۲۰ بار در هر ثانیه به روز می‌شود. این دستگاه از چیپ ست اسنپدراگون برتر یعنی ۸۶۵+ تغذیه می‌شود و از ۱۲ گیگابایت حافظه و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی بهره می‌برد.

دوربین عقب شامل یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی (که برای ارائه تصاویر واضح‌تر ۱۲ مگاپیکسلی با نویز کمتر)، یک پیکسل ۹: ۱ پیکسلی، یک دوربین تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۵ برابر و یک دوربین Ultrawide 12 مگاپیکسلی است. دوربین جلوی دستگاه هم ۱۰ مگاپیکسلی است و یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی چراغ‌ها را روشن نگه می‌دارد. به همین دلیل این دستگاه در ماه سپتامبر پرفروش‌ترین گوشی هوشمند 5G در سراسر جهان شد.

گوشی‌های سامسونگ 5G در صدر جدول پرفروش‌ترین گوشی‌های ماه سپتامبر

این گوشی با قطعه ۴.۵ ٪ همپای گوشی 5G، Huawei P40 Pro بود. مجموعه “P” شرکت هوآوی بر روی عکاسی تمرکز دارد. شرکت Huawei همچنین سومین و پنجمین گوشی پرفروش 5G را در ماه سپتامبر با Huawei nova 7 و Huawei P40 با سهم فروش در بازار به ترتیب ۴.۳ و ۳.۸ درصد به دست آورد. Samsung Galaxy +S20  که در بین این دو مدل قرار دارد، یکی از چهار تلفن از هر ۱۰۰ تلفن 5G فروخته شده در سراسر جهان در ماه نهم سال ۲۰۲۰ است.

گوشی‌های سامسونگ 5G در صدر جدول پرفروش‌ترین گوشی‌های ماه سپتامبر

آنر ۳۰S با داشتن سهم فروش ۲.۸ درصدی از تلفن‌های 5G فروخته شده در ماه سپتامبر در بین ۱۰ کشور برتر قرار داشت، سامسونگ و هوآوی هر کدام سه دستگاه در این فهرست دارند. هواوی به تازگی با فروش خط Honor موافقت کرده است.

شرکت Huawei از فروش خوب در چین با نفوذ ۵۰ ٪ در Q۳ بهره برد. دو شرکت سازنده تلفن ششمین و هفتمین تلفن محبوب 5G را در طول ماه با vivo Y۷۰s (سهم ۳.۶ ٪) و Oppo Reno ۴ (۳.۱ ٪) تحویل داده اند.

گوشی‌های سامسونگ 5G در صدر جدول پرفروش‌ترین گوشی‌های ماه سپتامبر

جایگاه نهم و دهم

سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ با سهم بازار ۲.۹ ٪ هشتم و  با ۲.۷ ٪ سهم بازار دهم بودند. از آنجایی که آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو تا ماه اکتبر عرضه نشده اند، باید منتظر گزارش بعدی ماند و دید آیا رکورد مدل‌های آیفون ۱۰ برتر ماه گذشته را شکسته اند یا خیر. کوچکترین و بزرگترین مدل‌های آیفون ۱۲، آیفون ۱۲ مینی و آیفون ۱۲ پرو، هر دو در این ماه منتشر شدند بنابراین تا انتشار فهرست نوامبر شاهد فروش این دو گوشی 5G نخواهیم بود.

گوشی‌های سامسونگ 5G در صدر جدول پرفروش‌ترین گوشی‌های ماه سپتامبر

با هفت مورد از ۱۰ تلفن برتر فهرست تولید شده توسط تولیدکنندگان چینی، تعجب آور نیست که بیش از ۶۰ درصد از بازار جهانی 5G در چین قرار داشته باشد؛ و همانطور که توسط Counterpoint اعلام شد 5G دیگر فقط مختص ثروتمندان نیست، تلفن‌های ارزان قیمت 5G Oppo و vivo در این فهرست قرار دارند و سری Galaxy A سامسونگ، اگرچه در فهرست ۱۰ تلفن برتر قرار ندارد، دارای واحد‌هایی با اتصال 5G هستند. همچنین چیپست‌هایی با قیمت پایین‌تر با قابلیت‌های 5G کوالکام و مدیاتک نیز این امکان را فراهم آورده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا