هنرنمایی والدین در روزهای کرونایی برای تحقق رویای فرزندشان+عکس

یک زن و شوهر با ساختن خانه اسباب بازی در زمان قرنطینه، رویای دختر خود را به واقعیت تبدیل کردند.

به گزارش «نبض‌بانک»؛

بسیاری از افراد سعی می‌کنند از زمان تلف شده هنگام ماندن در خانه به دلیل کرونا، نهایت استفاده را ببرند و کارهای جالبی انجام دهند که هیچگاه فکرش را هم نمی‌کردند. والدین یک دختر در دوران قرنطینه خانگی تصمیم گرفتند رویای او را به واقعیت تبدیل کنند. آنها ابتدا می‌خواستند خانه‌ای عروسکی برای فرزندشان بخرند اما به دلیل قیمت بالا تصمیم گرفتند خودشان آن را بسازند.

 خانه اسباب بازی

امی تاونسند، ۲۷ ساله و همسرش مورگان که در انگلیس زندگی می‌کنند وقتی دریافتند که خانه‌های آنلاین صورتی رنگ ۱۵۰۰ پوند قیمت دارد، حیرت زده شدند. آن‌ها تصمیم گرفتند خانه چوبی خیره کننده خود را در رنگ‌های سفید و صورتی فقط با ۴۰۰ پوند و با تکه‌های چوب بسازند. مورگان می‌گوید: “به طور کلی، هزینه ساخت این خانه حدود ۳۵۰ تا ۴۰۰ پوند است. ما برای خرید رنگ و چوب ۳۵۰ پوند و برای داخل خانه هم حدود ۵۰ پوند هزینه کردیم. ساخت این خانه تقریبا کمتر از یک هفته زمان برد.”

 خانه اسباب بازی

او افزود: “احساس خوشبختی به من دست داد که می‌توانم اتاق بازی مورد نظر دخترم را با هزینه کمی به دخترم هدیه دهم. با این کار برای کریسمس پول اضافی آماده خواهیم کرد!”.

امی هم می‌گوید: “داشتن یک پروژه برای مشغول ماندن در حین قرنطینه واقعاً مفید بود. برای ما واقعاً مهم بود که پس انداز داشته باشیم زیرا من مدت پنج ماه قادر به کار نبودم، بنابراین بودجه‌ای برای خرید خانه مورد نظر نداشتیم”.

 خانه اسباب بازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا