هواوی Mate X2 تأییدیه‌ی TENNA را دریافت کرد

اگرچه هواوی با مشکلات زیادی در زمینه‌ی تأمین تجهیزات سخت افزاری، مخصوصاً پردازنده مواجه است اما این موضوع باعث نشده است تا هواوی خط تولید محصولات مختلف خود را از دست بدهد. از این رو انتظار داریم که به زودی شاهد معرفی گوشی تاشوی هواوی Mate X2 باشیم.

به گزارش «نبض‌بانک»؛

درواقع حالا اطلاعاتی در خصوص گوشی هواوی mate X2 در وب سایت TENAA با شماره مدل TET-AN00/TET-AN10 منتشر شده است. جالب اینجاست که در وبسایت چینی 3C هم همین اطلاعات را شاهد بودیم. به هر ترتیب بنا به اطلاعات منتشر شده در هر دو وب سایت، می‌دانیم که به زودی شاهد معرفی این گوشی تاشوی جدید هواوی خواهیم بود.

اگرچه هنوز درباره‌ی پردازنده‌ی به کار رفته در هواوی Mate X2 اطلاعات دقیق نداریم اما انتظار داریم که این گوشی تاشو به پردازنده‌ی کایرین 9000 مجهز شود. همچنین گفته می‌شود که هواوی Mate X2 از نمایشگر 8 اینچی رتینا بهره خواهد بود. شایعات این طور نشان می‌دهد که این گوشی تاشو به جای طراحی باز شدن رو به خارج (چیزی مشابه هواوی mate X)، رو به داخل باز شود. نمایشگر ثانویه هم 4.5 اینچی خواهد بود. دیگر اطلاعات منتشر شده درباره‌ی هواوی mate X2، به تجهیز آن به شارژ 66 واتی برمی‌گردد.

علاوه بر هواوی Mate X2، در وب سایت TENNA شاهد انتشار اطلاعاتی درباره یک گوشی دیگر با شماره مدل CDL-AN50 هم بوده‌ایم که بنا به اطلاعات از نمایشگر 6.5 اینچی بهره می‌برد و دارای باتری 3900 میلی آمپر ساعتی و شارژ 40 واتی است. ضمناً انتظار می‌رود که این گوشی از 5G پشتیبانی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا