در مورد لایو و بینار در نبض بانک بیشتر بخوانید

در مورد لایو و بینار در نبض بانک بیشتر بخوانید

نبض بانک:چگونه در شرایط کرونا کسب و کارها را توسعه دهیم؟

مدیر مرکز فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی از برگزاری لایو وبینارهایی در زمینه نحوه توسعه کسب و کارها و جذب سرمایه در شرایط شیوع کرونا خبر داد.

به گزارش «نبض‌بانک»؛  با اشاره به فعالیت شرکت‌های دانش بنیان مستقر در مرکز فناوری و نوآوری دانشگاه شهید بهشتی در حوزه کرونا، افزود: در هفته کارآفرینی ما برگزاری رویدادهای فناورانه را در حال اجرا داریم و طی آن از کارآفرینان درخواست شد تا برای توسعه سلامت کشور در شرایط کرونا ایده‌های خود را در این زمینه ارائه دهند تا با حمایت و توسعه این ایده‌ها مشکلات بهداشت و درمان کشور مرتفع شود.

وی اظهار کرد: علاوه بر آن برخی از شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی در تولید ماسک، محلول‌های ضد عفونی کننده و ساخت ونتیلاتور فعال بودند و توانستند باری از دوش نظام بهداشت و درمان کشور بردارند.

سعدآبادی اضافه کرد: همچنین برخی از شرکت‌ها نیز در حوزه واکسن کرونا در مراکز تحقیقاتی مشارکت دارند.

مدیر مرکز فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی اضافه کرد: علاوه بر اینها، ما از آغاز هفته جهانی کارآفرینی در تلاش هستیم تا اقداماتی برای توسعه کسب و کارهای فناورانه در شرایط شیوع کرونا اجرایی کنیم؛ از این رو مجموعه ای از لایو وبینارها با محوریت “کسب و کارها در شرایط کرونا” را برنامه ریزی کردیم.

سعدآبادی خاطر نشان کرد: این وبینارها آغاز شده است و به مدت ۶ ماه ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه نحوه توسعه کسب و کارها در شرایط کرونا یکی از نیازهای کشور است، خاطر نشان کرد: مردم جامعه همواره دچار مشکلات اقتصادی هستند، ولی با شیوع کرونا این مشکلات شدیدتر شده است و ما در این وبینارها این افراد را با نحوه توسعه کسب و کارهایشان در چنین شرایطی آشنا خواهیم کرد.

عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی “چه نوع کسب و کارهایی  در شرایط کرونا قابل توسعه هستند”، “نحوه پایدار ماندن کسب و کارها در شیوع کرونا” و همچنین “نحوه جذب سرمایه در این شرایط” را از محورهای مطرح در این وبینارها نام برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا