استیضاح وزیر جهاد کشاورزی کلید خورد

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: بی تدبیری در وزارت جهادکشاورزی به اوج خود رسیده، از بذر گندم گرفته تا نهاده‌های دامی و بازارگاه و… دیروز استیضاح وزیر جهاد کشاورزی را کلید زدیم.

به گزارش «نبض‌بانک»؛

                                                   استیضاح وزیر جهاد کشاورزی کلید خورد                                       / حجت الاسلام حسن شجاعی در پیامی در حساب توئیتری خود نوشت: کشمش کشاورزان با ثمن بخس توسط دلالان خریداری می‌شود و وزارت جهاد کشاورزی فقط تماشا می‌کند.

‏‏‏‏‏نماینده مردم «ابهر، خرمدره و سلطانیه» در مجلس اظهارداشت: بی تدبیری در این وزارت به اوج رسیده، از بذر گندم گرفته تا نهاده‌های دامی و بازارگاه و… دیروز استیضاح وزیر جهاد کشاورزی را کلید زدیم.

ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی نیز در گفتگو با تسنیم، از کلید خوردن طرح سوال از کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی در مجلس خبر داد.

وی در همین راستا، افزود: طرح سوال از وزیر جهاد کشاورزی روز (یکشنبه ۲ آذر) تقدیم هیئت رئیسه شد و این سوال جهت بررسی به کمیسیون کشاورزی ارجاع شده است.

نماینده مردم گرمی در مجلس در تشریح محور‌های سوال از خاوازی، اظهار داشت:عدم استفاده از نیرو‌های متخصص و متعهد استان اردبیل و منطقه مغان در مدیریت کشت و صنعت مغان، گرانی و کمبود بذر و نا مرغوب و همچنین گرانی سموم و کود مناسب برای کشاورزان از جمله محور‌های سوال از وزیر جهاد کشاورزی است.

اسماعیلی اضافه کرد:عدم برنامه ریزی دولت برای مناطق دیم کاری، نداشتن چرخه مناسب و توزیع و مشکلات دامداران و نازل بودن قیمت دام زنده نسبت به قیمت گوشت در بازار، عدم حمایت از کشاورزان، عدم برنامه ریزی درباره محصولات استراتژیک و همچنین عدم نظارت بر توزیع مناسب نهاده‌های دامی از دیگر محور‌های سوال از آقای خاوازی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا