نبض بانک:تاثیر خبر تولید واکسن کرونا بر بازار رمزارزها چگونه بود ؟

پس از انتشار خبر تولید واکسن کرونا توسط شرکت داروسازی فایزر، بار دیگر خبر تولید واکسن کرونا توسط شرکتی دیگر در آمریکا باعث شده است شاخص های تجاری رشد چشمگیری داشته باشند.

به گزارش «نبض‌بانک»؛

در آمریکا شاخص کل بورس این کشور پس از انتشار رسمی خبر تولید واکسن مادرنا، روند صعودی به خود گرفت. در بازارهای تجاری شرق آسیا و چین نیز شاخص های آماری به خوبی نشان می دهد که چرخه سرمایه دوباره در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته است.

خبر تولید واکسن مادرنا باعث شده است قیمت رمزارزها در بازارهای غیر متمرکز رشد چشمگیری داشته باشد

واکسن مادرنا باعث شده است قیمت رمزارزها در بازارهای غیر متمرکز رشد چشمگیری داشته باشد.

در بازارهای رمزارز نیز طی روزهای گذشته شاهد روند صعودی قیمت ها بوده ایم. خبر تولید واکسن مادرنا باعث شده است قیمت رمزارزها در بازارهای غیر متمرکز رشد چشمگیری داشته باشد.

تا کنون دو شرکت آمریکایی اعلام کرده اند واکسن تولیدی آنها موفقیت بالای ۹۰ درصد داشته است. شرکت داروسازی فایزر و شرکت داروسازی مادرنا. هم اکنون مقامات ارشد پزشکی آمریکا امیدوار هستند پس از اخذ مجوز از سازمان غذا و داروی این کشور، زمینه را برای تولید انبوه واکسن آماده کنند.

تولید واکسن کرونا خبر خوبی برای تمامی کسب و کارهای تجاری خواهد بود. توزیع واکسن در سطوح گسترده باعث می شود زندگی دوباره به روند عادی خود برگردد و بسیاری از صنایع که آسیب های گسترده ای از پی آمدهای اقتصادی شیوع کرونا دیده اند می توانند امیدوار باشند که با تولید واکسن کرونا دوباره به مسیر عادی برگردند.

تاثیر لغو بسته های حمایت مالی دولت های مرکزی بر شاخص های قیمت در بازارهای رمزارز

تاثیر لغو بسته های حمایت مالی دولت های مرکزی بر شاخص های قیمت در بازارهای رمزارز

بازگشت به شرایط عادی باعث می شود بسته های حمایت مالی کشورهای بزرگ صنعتی دیگر مورد نیاز نباشد. بسیاری از کشورهای بزرگ صنعتی در سرتاسر جهان با ارائه بسته های حمایت مالی در تلاش هستند تا از کسب و کارهای کوچک و افرادی که شغل خود را به دلیل شیوع بیماری کرونا از دست داده اند، پشتیبانی کنند.

اگر با تولید واکسن کرونا بسته های حمایت مالی لغو شوند، می توان شاهد تقویت ارزش پول های کاغذی و سقوط شاخص های اقتصادی در صنعت رمزارزها باشیم

اگر با تولید واکسن کرونا بسته های حمایت مالی لغو شوند، می توان شاهد تقویت ارزش پول های کاغذی و سقوط شاخص های اقتصادی در صنعت رمزارزها باشیم.

بسته های حمایت مالی به معنای ضرب اسکناس و چاپ پول های کاغذی در سطوح گسترده خواهد بود. چاپ پول بدون پشتوانه نیز می تواند در دراز مدت به تشدید شاخص های تورم دامن زده و باعث کاهش ارزش پول های کاغذی و افزایش ارزش ارزهای دیجیتال شود. اگر با تولید واکسن کرونا بسته های حمایت مالی لغو شوند، می توان شاهد تقویت ارزش پول های کاغذی و سقوط شاخص های اقتصادی در صنعت رمزارزها باشیم.

همه گیری جهانی ویروس کرونا باعث شده است صنعت رمزارزها رشد چشمگیری داشته باشد. بسیاری از مردم در سرتاسر جهان و بسیاری از سرمایه گذاران صنعتی برای حفظ ارزش دارایی های خود و فرار از تشدید تورم، به سمت خرید ارز دیجیتال و ذخیره رمزارزهای پایدار گرایش پیدا کرده اند. همین موضوع باعث شده است طی ماه های گذشته قیمت رمزارزها در بازارهای امور مالی غیر متمرکز روند صعودی داشته باشد.

بنظر می رسد با ورود حجم انبوهی از نقدینگی های سرگردان در بازارهای تجاری به سمت درگاه های غیر متمرکز معاملات رمزارز، در آینده نزدیک رمزارزها نیز هم تراز با ارزش مبادلاتی طلا، به عنوان مرجع حفظ ارزش سرمایه شناخته شوند.

منبع: blockchain.news

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا