نبض بانک:چگونه ارز دیجیتال رایگان کونوس دریافت کنیم؟

ارز دیجیتال کونوس تنها با نصب کیف پول و ثبت نام در وب‌سایت(ارسال مدارک شناسایی) ، ۰.۳ سکه رایگان به کاربران اهدا می‌کند و در قرعه‌کشی‌های متعدد هم جوایزی را پرداخت خواهد کرد.

**** این روند بعد از آپدیت جدید کونوس تغییر یافته است. برای راهنمایی جدید به مقاله، قدم به قدم ثبت نام کونوس مراجعه نمایید****

 

در هر مرحله پلتفرم کونوس سیستم ثبت نام خود را آپدیت می کند تا بتواند امنیت کاربران و همینطور پلتفرم خود را بالاتر برده و همچنان سادگی را به ارمغان آورد. از این رو تغییراتی به وجود خواهد آمد که کاربران باید توجه داشته باشند که به صورت قبلی اقدام برای ثبت نام و دریافت سکه نکنند.

می توانید با دنبال کردن اخبار بلاکچین و رمزارز در سکه نیوز و همینطور آخرین اخبار کونوس اولین نفری باشید که تغییرات به روز را می خوانید

 

کونوس کوین یکی از سکه‌های پلتفرم کونوس است که در بازار ارز دیجیتال جهانی فعالیت می‌کند. این رمزارز به نظر می رسد ممکن است که ظرفیت لازم برای رشد سریع قیمت و تکرار تاریخ بیت کوین را داشته باشد. امروز با نگاه به گذشته و اتفاقاتی که در این سال ها رخ داده است ، همه ما می‌دانیم که بیت کوین از قیمتی کمتر از یک دلار در سال ۲۰۱۰ به حدود ۱۰ هزار دلار در سال جاری میلادی رسیده است. رشدی که به نظر می رسد هیچ دارایی و سرمایه‌گذاری دیگری در جهان به شرط هولد کردن و نگهداشتن این سرمایه گذاری تا کنون تجربه نکرده است.

ولی کونوس با عرضه عمومی این سکه به دنبال چه هدفی است؟

کونوس کوین می‌خواهد با تقسیم عادلانه سرمایه‌های موجود، فرصت درآمدزایی از سرمایه‌گذاری در دنیای رمزارز را برای همه ایجاد کند. تصور کنید امروز در وضعیت سال ۲۰۱۰ بیت کوین بودید، اگر امروز هم رمزارزی با قیمت پایین همچون کونوس داشته باشید، احتمال ثروتمند شدن شما تا چند سال آینده دور از انتظار نیست. حال تصور کنید که برای تصاحب این ارز دیجیتال ارزان و آینده دار، نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای هم نداشته باشید. آیا فرصت را از دست می‌دهید؟

بنا به پیشنهاد وارن بافت ” فقط چیزی را بخرید که اگر کل بازار برای ۱۰ سال تعطیل شد با خیال راحت بتوانید آن را نگه دارید. “

ارز دیجیتال کونوس تنها با نصب کیف پول و ثبت نام در وب‌سایت، یک سکه رایگان به کاربران اهدا می‌کند و در قرعه‌کشی‌های متعدد هم جوایزی را پرداخت خواهد کرد.

پلتفرم کونوس برای تشویق هرچه بیشتر کاربران به ورود به دنیای رمزارز، نزدیک به ۹۰ درصد از سکه‌های کونوس کوین خود را به‌‌صورت رایگان بین کاربران تقسیم می‌کند. این کار باعث ایجاد یک کامیونیتی(جامعه) بسیار قوی برای حمایت و استفاده از کونوس کوین خواهد شد و در عمل شعار توزیع شدگی که رمزارز هایی همچون بیتکوین برآنها تأکید داشتند را عملی خواهد کرد. در ضمن برای این که شما هم به جامعه همراهان کونوس کوین اضافه شوید نیاز به فعالیت دشواری نیست و تنها با نصب یک اپلیکیشن به‌عنوان کیف پول کونوس، می‌توانید سکه رایگان خود را دریافت کنید.

از طرفی بهتر است این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که پلتفرم کونوس علاوه بر کونوس کوین سکه‌ها و امکانات دیگری را هم به کاربران خود ارائه می‌کند. خدماتی که از میان آنها می‌توان به اسکرو، صرافی رمزارز کونوس، کیف پول کاغذی و درگاه پرداخت اشاره کرد.

به‌علاوه کونوس کوین هم اکنون  در صرافی های متفاوتی همچون IDAX یا Graviex یا southxchange عرضه شده است. حجم معاملات و ثبت تراکنش های روی کونوس کوین در طول این مدت نشان دهنده استقبال عمومی از این عرضه بوده است که خط رشد و نمودارهای مرتبط به آن را می توان در گزارشات تحلیلی صرافی های مثل southxchange یا سایت coingecko مشاهده کرد.

برای اطلاع از تراکنش های فعال کونوس کوین و بازبینی این اطلاعات می توانید از طریق این لینک اطلاعات را به صورت لحظه ای بازبینی کنید.

در ادامه به منظور آشنایی با نحوه دریافت ارز دیجیتال رایگان کونوس ، فیلم آموزشی و  راهنمای ساده برای نصب کیف پول کونوس و دریافت سکه رایگان که از طرف پلتفرم کونوس تهیه  و منتشر شده است ، ارائه می گردد.

فیلمی که در ادامه مشاهده می‌کنید، راهنمایی ساده برای نصب کیف پول کونوس و دریافت ارز دیجیتال رایگان کونوس است.

 

این فیلم قبل از آپیدت کونوس پلتفرم است و در حال حاضر باید برای ارسال مدارک نیز اقدام نمایید 

همان‌طور که در فیلم بالا دیدیم، برای دریافت ارز دیجیتال رایگان کونوس ابتدا باید کیف پول یا همان والت کونوس را از مارکت‌های اپلیکیشن در گوشی هوشمند خود نصب کنید. مراحل بعدی به ثبت‌نام اختصاص دارد که تنها نیاز به اطلاعاتی همچون نام و نام خانوادگی، آدرس ایمیل معتبر و رمز عبور خواهد داشت. تا اینجای کار که سخت نبود؟

Get it on Google Play

پس از ثبت نام در کیف پول، شما امکان دریافت و ارسال انواع رمزارز همچون بیت کوین و سکه های پلتفرم کونوس را خواهید داشت. در اینجا وارد بخش Counos Coin شوید و با کلیک روی Recieve، آدرس اختصاصی خود را مشاهده کنید. با کلیک روی دکمه Copy، آدرس را برای مراحل بعد کپی کنید.

پس از ثبت نام در کیف پول کونوس، باید آدرس ایمیل خود را تأیید کنیم. به صندوق ورودی ایمیل می‌رویم و ایمیل دریافت شده از کونوس را باز می‌کنیم. در آنجا تنها با کلیک روی لینک تأیید، آدرس خود را در سیستم کونوس ثبت نهایی می‌کنیم. اکنون نوبت به مرحله جذاب دریافت سکه می‌رسد.دریافت سکه رایگان کونوس

این مراحل قبل از آپیدت کونوس پلتفرم است و شما در حال حاضر نیاز به ارسال مدارک دارید

وارد وب‌سایت کونوس به آدرس Counos.io شوید و در وسط صفحه و بخش Claim Your Free Counos Coin، روی Try It کلیک کنید. در صفحه جدید باید اطلاعات برابر با اطلاعات ثبت نامی در کیف پول کونوس را وارد کنید. در بخش آدرس نیز آدرس کونوس کوین که در مرحله قبلی کپی کرده بودید را الصاق کنید. پس از کلیک روی دکمه‌ پایانی Get Your Free Coins آدرس و اطلاعات شما ثبت می‌شود. مرحله نهایی به تایید اطلاعات اختصاص دارد و پس از آن، یک سکه کونوس به والت شما اضافه می‌شود. اما هنوز ماجرا تمام نشده است.

کلیک بر روی دکمه TRY IT!

همان‌طور که گفتیم، کونوس قرعه‌کشی‌های دوره‌ای هم برگزار می‌کند. برای شرکت در قرعه‌کشی‌ها تنها باید یک سکه کونوس در کیف پول خود داشته باشید. اکنون شما یک سکه دارید و با همین سکه رایگان، وارد قرعه کشی هم می‌شوید. قرعه‌کشی‌ها در دوره‌های ۶ ماهه و سه ساله برگزار می‌شوند. هر ۶ ماه یک قرعه‌کشی با اهدای ۱۰ هزار دلار جایزه و هر سه سال، یک قرعه‌کشی با اهدای ۱۰۰ هزار دلار برگزار می‌شود. درنتیجه با یک ثبت‌نام رایگان، علاوه بر رمزارز، شانس برنده شدن جایزه‌های دلاری را نیز خواهیم داشت.

تیم پشتیبانی کونوس کوین اقدام به انتشار ویدئو های آموزشی متفاوتی همچون ویدئوی بالا در کانال های یوتیوب و آپارات خود نیز کرده اند که با دنبال کردن این کانال ها می توانید از اطلاعات و برنامه های بعدی این پلتفرم مطلع شوید و یا اینکه از طریق ایمیل Support[@]counos.io با تیم پشتیبان این پلتفرم در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا