شرکت سامانه‌های یکپارچه سیمرغ تجارت پیشرو در تحقق دولت الکترونیک

به گزارش نبض فناوری ، شرکت سامانه‌های یکپارچه سیمرغ تجارت سال 91 با هدف ارائه راهکارهای نوین بانکی با تمرکز بر پرداخت خرد الکترونیکی فعالیت خود را شروع کرد. این شرکت در حوزه فناوری های مالی، به طراحی، توسعه و عرضه محصولات و راهکارهای نوین پرداخته است و محصولات و راهکارهای هوشمند شهری مانند کارت‌های چندمنظوره بانکی، سامانه کارت‌های شهروندی، راهکارهای سازمانی و… ارائه می کند.
شرکت سامانه‌های یکپارچه سیمرغ تجارت در ابتدا به‌عنوان مجری، کارت کیف پول بانک تجارت، نوآوری در خدمات بانکی و پرداخت الکترونیکی با تمرکز بر توسعه پرداخت خرد و سایر خدمات ارزش افزود فعالیت می کرد. اما هم‌اکنون شرکت سیمرغ تجارت با هدف ارائه نوآوری‌ و خلق ارزش افزوده در حوزه فناوری‌های مالی، به طراحی، توسعه و عرضه محصولات و راهکارهای نوین پرداخته است.
شایان ذکر است، این شرکت، از ابتدای سال ۱۳۹۹ به حوزه فناوری‌های وام‌دهی و اعتباردهی وارد شده است.
محصولات شرکت سامانه‌های یکپارچه سیمرغ تجارت شامل خدمات مبتنی بر موبایل، خدمات ارزش افزوده پرداخت و خدمات مبتنی بر کارت است.
شرکت سیمرغ تجارت از طریق ایجاد واحد خدمات ارزش افزوده درصدد است تا علاوه بر ایجاد بستری برای بانکداری باز، پروژه نوآوری باز را هم توسعه دهد. در این پروژه ، سرویس‌دهندگان، کسب‌وکارها و برنامه‌نویسان بازیگران اصلی هستند. درواقع بانک‌ها، نهادهای عمومی، شرکت‌های حوزه مخابرات، نهادهای بازار سرمایه و دیگر سازمان‌های ارائه‌دهنده سرویس، خدمات خود را به سیمرغ تجارت ارائه می‌کنند و این شرکت با اِعمال استانداردهای امنیتی و کاربری مختلف، سرویس‌های شخصی‌سازی‌شده‌ای به‌صورت API باز ارائه می‌کند. به‌عبارتی سیمرغ تجارت سرویس‌های تامین‌کنندگان را تجاری‌سازی می‌کند.
مزیت این پروژه این است که کسب‌وکارها بدون نیاز به مذاکره با تامین‌کنندگان، به خدمات مورد نظر خود دسترسی پیدا می‌کنند. درواقع تامین‌کنندگان، بدون دغدغه ای فروش و ارائه خدمات خود را به این شرکت می‌سپارند.
خدمات شرکت سامانه‌های یکپارچه سیمرغ تجارت
1-خدمات مبتنی بر ارزش افزوده پرداخت که شامل استعلام و پرداخت عوارض آزادراهی، استعلام و پرداخت بدهی طرح ترافیک تهران، استعلام و پرداخت قبوض خدماتی و تسویه حساب می شود.
2-خدمات مبتنی بر کارت عبارتند از: کارت شهروندی، کارت برند مشترک، کارت هدیه و توریست کارت.
3- خدمات مبتنی بر موبایل: سِت؛ کیف پول همراه سیمرغ تجارت است که با ارائه خدمات گوناگون پرداختی در قالب کیف پول آنلاین، پاسخگوی نیازهای متعدد کاربران است و علاوه بر آن، قابلیت‌هایی از جمله استعلام و پرداخت بدهی طرح ترافیک تهران، استعلام و پرداخت آنلاین عوارض آزادراهی، شارژ و استعلام موجودی کارت‌های شهروندی با استفاده از فناوری NFC، شارژ و بسته اینترنت، استعلام و پرداخت قبوض خدماتی، دریافت و پرداخت پول از طریق QR CODE و…را فراهم کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا