تعداد کیف پول‌های دارای بیش از ۱۰,۰۰۰ اتر رکورد تاریخ خود را شکست

داده‌های تازه گلاسنود (Glassnode) نشان می‌دهد که تعداد کیف پول‌های ساخته‌شده روی شبکه اتریوم در حال افزایش است. به‌علاوه، تعداد آدرس‌ها با موجودی بیش از ۱۰,۰۰۰ نیز به رکورد تازه‌ای دست یافته است.

به گزارش یوتودی، افزایش تعداد کیف پول‌ها برای نگه‌داری اتر در حالی با افزایش همراه است که در روزهای اخیر شاهد کاهش قیمت اتریوم و سقوط ۲۰ درصدی آن بودیم.

داده‌های دیگر گلاسنود نشان می‌دهد که کیف پول‌هایی که موجودی آنها بیش از ۱۰,۰۰۰ اتر است هم در حال افزایش است. بر اساس این داده‌ها، تعداد کیف پول‌های مذکور در محدوده ۱,۰۶۲ و اوج سه‌ماهه خود قرار دارد.

آدرس‌های اتریوم
آدرس‌های اتریوم با موجودی بیش از ۱۰,۰۰۰ اتر

این در حالی است که به‌گفته گلاسنود، تعداد کیف پول‌هایی که موجودی آنها صفر نیست از مرز ۵۰ میلیون گذشته است.

میانگین هش ریت شبکه اتریوم هم به بالاترین میزان و ۲۷۰,۶۲۹,۲۶۳,۹۶۹,۹۹۹.۶۲۵ رسیده است. هر چه هش ریت یک شبکه بلاک چینیِ مبتنی بر اثبات کار بیشتر باشد، عموماً به این معناست که امنیت و سلامت آن بیشتر است.

در زمان نگارش این مطلب، هر واحد اتریوم در محدوده ۶۱۹ دلار معامله می‌شود که بیشترین قیمت اتریوم از اوایل سال ۲۰۱۸ تا به حال است.

به‌عقیده بسیاری، افزایش قیمت بیت کوین در هفته‌های گذشته بر بازار آلت کوین‌ها هم اثر گذاشته است و اتریوم هم یکی از این ارزهاست که به لطف بازار صعودی بیت کوین با جهش همراه بوده است.

از سوی دیگر، هفته‌های گذشته اخبار مثبت پیرامون اتریوم هم کم نبوده است. از جمله این اخبار می‌توان به آغاز سپرده‌گذاری در اتریوم ۲.۰ اشاره کرد.

با آغاز سپرده‌گذاری و رسیدن به حدنصاب ۵۴۰,۰۰۰ اتر، فاز صفر اتریوم ۲.۰ کار خود را آغاز خواهد کرد. طبق گزارش‌های رسمی، این فاز ۱ دسامبر (فردا) کارش را آغاز می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا