پرداخت تسهیلات به کادر درمان

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

پرداخت تسهیلات به کادر درمان

فرمانده بسیج وزارت اقتصاد و امور دارایی گفت: در زمینه‌های ارائه تسهیلات بانکی، بیمه و هم مسائل سهام عدالت کادر درمان تلاش کرده ایم که اتفاقات مثبتی رقم بزنیم.

کادر درمان

به گزارش «نبض‌بانک»؛

زمانی فرمانده بسیج وزارت اقتصاد و امور دارایی در گفت‌وگو با  خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: بر اساس وظیفه و دستوری که سازمان بسیج ادارات به ما ابلاغ کرد مرکز بسیج وزارت اقتصاد و امور دارایی به جهت برداشتن باری از روی دوش کادر درمان که هم بار روانی را در این روز ها متحمل می شوند و هم مشکلات جسمانی برایشان به وجود می آید برنامه ریزی هایی انجام دادیم که در حد توانمان کمک مناسبی به این عزیزان ارائه کنیم.

وی ادامه داد: در زمینه های ارائه تسهیلات بانکی، بیمه و هم مسائل سهام عدالت کادر درمان تلاش کرده ایم که اتفاقات مثبتی رقم بزنیم.

او گفت: ما به هفت حوزه زیر مجموعه بسیج وزارت اقتصاد و امور دارایی که شامل حوزه های بسیج بانک سپه، بانک ملت، بانک صادرات، بانک تجارت، پایگاه بسیج بیمه ایران، بانک ملی، بانک کشاورزی و بانک مسکن را ماموریت داده ایم که در بیمارستان هایی در غالب میز خدمت مستقر شوند و خدماتی را به کادر درمان که شامل پزشک ها، پرستاران، بهیار ها و خدمات کادر درمان هستند خدمات ارائه دهند.

این مقام مسئول گفت: در بیمارستان مسیح دانشوری حوزه بسیج بانک سپه مستقر شد و دو روزی که در آنجا حضور داشتند درخواست‌های ارائه تسهیلاتی ۵۰ میلیونی را از کادر درمان دریافت کردند و درخواست‌های این عزیزان به منطقه شمال بانک سپه ارجاع داده شد و نزدیک‌ترین شعبه به بیمارستان معرفی شد ودر حال حاضر درخواست‌های این عزیزان در مرحله اجرا قرار دارد و در حال پرداخت است.

زمانی ادامه داد: در بیمارستان امام خمینی (ره) حوزه بانک ملت و پایگاه بیمه البرز را مستقر کرده ایم که از ساعت ۹ صبح تا ۱۶ در بیمارستان حاضر بوده اند که به درخواست‌های کادر درمان این بیمارستان هم پاسخ داده شود.

او بیان کرد: در بیمارستان امام حسین (ع) حوزه مقاوت بسیج بانک صادرات و بیمه آسیا در بیمارستان شهدای تجریش حوزه بسیج بانک تجارت پایگاه بیمه ایران مستقر شده اند. در بیمارستان لقمان الدوله حوزه مقاوت بانک ملی مستقر شده اند و همچنین در بیمارستان مدرس هم حوزه مقاومت بسیج بانک بانک کشاورزی به کادر درمان خدمات ارائه داده اند.

وی گفت: در روز اختتامیه میز خدمت بسیج وزارت اقتصاد و امور دارایی بیمارستان بقیه الله حوزه مقاومت بانک مسکن حضور داشتند.

زمانی در پاین اظهار کرد: دژپسند در اجرای این طرح مکاتبات زیادی با بانک‌ها داشتند تا این بانک‌ها تسهیلات کم بهره در اختیار کادر محترم درمان ارائه کنند.

منبع: باشگاه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا