تغییر اندازه در مدل جدید اتومبیل الکتریکی فولکس واگن

شرکت فولکس واگن سعی دارد اتومبیل الکتریکی بعدی خود را در ابعاد خودروهای Polo وارد بازار کند.

به گزارش «نبض‌بانک»؛ شرکت فولکس واگن در حال پیش بردن برنامه تولید اتومبیل‌های الکتریکی برای بازار جهانی است و اقدامات خود را به صورت جدی دنبال می‌کند. بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده از این مجموعه قدرتمند، فولکس واگن سعی دارد با تولید سری اتومبیل‌های الکتریکی جدید خود به جنگ آلودگی هوا برود و به مهیا شدن دنیایی سبز کمک کند.

به دنبال عملی کردن این اهداف شرکت مذکور پروژه Small BEV (Battery Electric Vehicle) را به دنیا معرفی کرده است. این یعنی مهندسان شرکت فولکس واگن در تلاش هستند تا اتومبیل الکتریکی با موتورهای قدرتمند تولید کنند که اندازه کوچکی داشته باشد.

 


قیمت اتومبیل کوچک الکتریکی جدید شرکت فولکس واگن

قیمت اتومبیل کوچک الکتریکی جدید شرکت فولکس واگن

خودروی مد نظر که هم‌اندازه اتومبیل‌های Polo خواهد بود با قیمتی حدودی ۲۰ الی ۲۵ هزار یورو مطابق با ۲۴ الی ۳۰ هزار دلار به بازار جهانی راه پیدا خواهد کرد. قیمت‌گذاری برای خودروی الکتریکی جدید شرکت مذکور آن را قابل دسترس‌تر از مدل الکتریکی ID 3 می‌سازد. اتومبیل الکتریکی قبلی فولکس واگن سپتامبر امسال به بازار جهانی راه پیدا کرد و واکنش‌های مثبتی را در بازار دریافت کرد. ابرقدرت دنیای اتومبیل‌سازی همچنان اطلاعات دقیقی از مشخصات فنی خودروی خود با رسانه‌ها در میان نگذاشته است.

این شرکت اظهار داشته ساخت اتومبیل‌های الکتریکی و هیبریدی را در اروپا تا سال ۲۰۳۰ بیش از ۶۰ درصد افزایش پیدا خواهد داد. هدف قبلی آن‌ها برای این بازه زمانی رشد ۴۰ درصدی تولید اتومبیل‌های الکتریکی بود. اوایل ماه جاری شرکت فولکس واگن از سرمایه‌گذاری جدید خود برای ساخت اتومبیل‌های الکتریکی رونمایی کرد. بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط این مجموعه، فولکس واگن تا پنج سال آینده ۸۶ میلیارد دلار در ساخت خودروهای الکتریکی سرمایه‌گذاری خواهد کرد. گفتنی است؛ این مجموعه سعی دارد تا سال ۲۰۲۵ حدود ۱.۵ میلیون عدد اتومبیل الکتریکی را وارد بازار جهانی کند و موج قدرتمندی از خودروهای الکتریکی را ایجاد کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا