شیائومی ۱۳ درصد از بازار گوشی را در اختیار دارد

گزارش مالی منتشر شده از شیائومی نشان می‌دهد این شرکت توانسته است بخش قابل توجهی از بازار گوشی را در اختیار بگیرد.

به گزارش «نبض‌بانک»؛ شرکت شائومی به واسطه تولید گوشی و محصولات مربوط به دنیای فناوری در چند سال اخیر به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های چینی فعال در زمینه تکنولوژی تبدیل شده است. بخش عمده‌ای از فروش این شرکت مربوط به گوشی‌های هوشمند می‌شود، اما نباید از سایر محصولات تولید شده توسط شیائومی غافل شد و باید گفت شیائومی یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سازنده محصولات مربوط به لوازم جانبی و اکسسوری‌های موجود برای گوشی‌های هوشمند و همچنین لوازم خانگی است.

به تازگی نیز شرکت شیائومی گزارش مالی اخیر خود را منتشر کرده است که نشان می‌دهد این شرکت توانسته است با فروش ۴۶.۶ میلیون گوشی و در آمد ۷.۲ میلیارد دلاری، موفقیت بسیار خوبی را در بین شرکت‌های چینی به دست آورد. بر اساس اطلاعات منتشر شده از شیائومی، این شرکت توانسته است میزان فروش گوشی‌های هوشمند خود را نسبت به سال گذشته حدود ۴۵.۳ درصد بیشتر کند و در حال حاضر ۱۳.۵ درصد از کل بازار گوشی‌های هوشمند را در اختیار گرفته است.

شیائومی

افزایش ۳۴ درصدی درآمد شیائومی نسبت به سال پیش

شیائومی در گزارش مالی خود همچنین اعلام کرد که فروش گوشی‌های این شرکت در چین نسبت به سال گذشته حدود ۳۴.۵ درصد رشد داشته است و سود خالص این شرکت به ۴.۱ میلیارد دلار رسیده است. علاوه بر این فروش گوشی‌های شیائومی در بازار جهانی نیز افزایش داشته و درآمد خالص این شرکت در بازار جهانی با افزایش ۵۲.۱ درصدی به حدود ۶ میلیارد دلار رسیده است.

در بخش درآمد حاصل از اینترنت اشیاء نیز باید گفت شرکت شیائومی حدود ۱۶ درصد پیشرفت داشته و در حال حاضر این شرکت توانسته است درآمد ۲.۷ میلیارد دلاری از اینترنت اشیاء به دست آورد.

دکتر مهدی صادقی سردبیر نبض بانک
دکتر مهدی صادقی سردبیر نبض بانک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا