نوسان بیت کوین در سطح ۱۸ هزار دلاری و افت قدرت خرید

بیت کوین پس از اصلاح اخیری که از سطح ۱۹ هزار دلاری تا بازه ۱۶ هزار دلاری ریزش کرد، بار دیگر با حمایت مواجه شد و اکنون به بالای ۱۸ هزار دلار رسیده است.

به گزارش «نبض‌بانک»؛  قیمت بیت کوین پس از اصلاح روزهای گذشته، بار دیگر یک ریزموج صعودی ساخته است. اما در این شرایط که به سمت افزایش قیمت حرکت می کند، فشار تقاضا رفته رفته ناچیز شده است.

قیمت بیت کوین در حالی که در معاملات روزهای گذشته با اصلاحی تا سطح ۱۶ هزار دلاری همراه شده بود، اکنون بار دیگر با رشدی مطلوب از ۱۸ هزار دلار گذشته است.

نمودار نوسانات بیت کوین
نمودار نوسانات بیت کوین

کارشناسان بر این باورند که این ریزموج ایجاد شده، با وجود عدم وجود یک حمایت تاریخی و یا تکنیکال در سطح ۱۶ هزار دلاری، با تکیه بر خرید عمده سرمایه گذاران کلان رخ داده است و آن هم به این خاطر است که نمی خواهند سناریوی سال ۲۰۱۷ بیت کوین، عینا اجرا شود.

این در حالی است که این ریزموج ایجاد شده، اگرچه می تواند وقفه ای در حرکت چارت ایجاد کند، اما نمی تواند روند کلی را تغییر دهد.

گفته می شود، شاخص ترس و طمع بیت کوین اکنون در سمت ترس قرار دارد و این می تواند نشان دهنده رسیدن به نقطه اشباع خرید باشد.

در این میان چارت قیمتی نشان می دهد که میزان خرید در حال ریزش است و این می تواند هشداری برای سرمایه گذاران باشد؛ چرا که ممکن است هر آن ریزش قیمتی بیت کوین آغاز شود و حباب احتمالی تخلیه خود را شروع کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا