درآمد ۷.۶ میلیون یورویی لیتوانی از فروش رمزارز های مصادره شده

به گزارش «نبض‌بانک»؛

به گزارش منابع خبری دولت لیتوانی، سازمان مالیات این کشور بیش از ۷.۶ میلیون یورو از محل فروش رمزارزهای ضبط شده درآمد زایی کرده است. این رمزارزها که شامل سکه های بیت کوین، اتریوم و مونرو می شود، توسط سازمان های اجرایی دولت لیتوانی مصادره شده است.

پیش از این سابقه نداشته سازمان های دولتی از محل فروش ارزهای دیجیتال، اسکناس های کاغذی دریافت کنند

سازمان های دولتی از محل فروش ارزهای دیجیتال، اسکناس های کاغذی دریافت کنند.

به گفته مقامات ارشد سازمان مالیات لیتوانی، مبلغ حاصل از فروش رمزارزها به بودجه سرانه این کشور اضافه شده است. این برای نخستین بار است که یک سازمان دولتی اقدام به فروش رمزارزهای مصادره شده می کند. پیش از این سابقه نداشته سازمان های دولتی از محل فروش ارزهای دیجیتال، اسکناس های کاغذی دریافت کنند.

ایرینا گاوریلووا، رئیس دپارتمان بدهی های مالیاتی لیتوانی در مصاحبه خود گفت تمام فرایندهای توقیف و مصادره رمزارزها و فروش آنها از طریق شبکه صرافی ارزهای دیجیتال برای سازمان امور مالیاتی این کشور اقدامی بی سابقه بوده و همین موضوع باعث شده است تجربه آنها برای فروش رمزارزهای توقیف شده در آینده بیشتر شود.

تمام فرایندهای توقیف و مصادره رمزارزها و فروش آنها از طریق شبکه صرافی ارزهای دیجیتال برای سازمان امور مالیاتی این کشور اقدامی بی سابقه بوده

سازمان امور مالیاتی کشور لیتوانی در اوایل ماه فوریه سال جاری و از طریق اقدامات قانونی، رمزارز شرکت های غیر قانونی را به نفع دولت مصادره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا