ساعت هوشمند ZTE Watch Live با قیمت 35 دلاری معرفی شد

 

به گزارش «نبض‌بانک»؛

کمپانی ZTE از ساعت هوشمند Watch Live با قابلیت‌های مختلفی مانند پایش خواب، سنجش 24 ساعته‌ی ضربان قلب، سنجش میزان اکسیژن خون و… و با قیمت 35 دلاری معرفی شد.

 

چند سالی است که گجت‌های پوشیدنیِ سلامتی محور در بین کاربران سراسر دنیا پرطرفدار شده است و همواره شاهد معرفی انواع ساعت‌ها و دستبندهای هوشمند از کمپانی‌های مختلف هستیم. حالا ZTE یک ساعت هوشمند جدید به نام ZTE Watch Live را معرفی کرده است که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم. با فیسیت همراه باشید.

 

ساعت هوشمند ZTE Watch Live

این ساعت هوشمند از نمایشگر مربعی 1.3 اینچی TFT LCD با رزولوشن 240 در 240 پیکسل بهره می‌برد. ابعاد این ساعت هوشمند 40.6 در 34.6 در 10.8 میلی متر بوده و وزن آن تنها 35 گرم است. بند آن هم از جنس سیلیکون نرم است. همچنین این ساعت هوشمند از استاندارد IP68 بهره می‌برد، بنابراین در برابر نفوذ آب از خود مقاومت نشان می‌دهد.

ساعت هوشمند ZTE Watch Live علاوه بر ردیابی 12 حالت ورزشی، از قابلیت‌هایی مانند نمایش نوتیفیکیشن‌ها، کنترل موسیقی، یادآور، شاتر دوربین از راه دور و… بهره می‌برد. این ساعت هوشمند همچنین از برنامه‌ی آب و هوا، قابلیت یافتن گوشی (find my phone ) بهره می‌برد. قابلیت find my phone در صورت گم کردم گوشی، جای آن را نشان می‌دهد. البته این ویژگی را با چیز دیگری اشتباه نگیرید، این قابلیت تنها برای زمانی که نمی‌دانید گوشی خود را در کدام قسمت اتاق و… قرار داده‌اید، کاربرد دارد. ساعت هوشمند ZTE Watch Live از قابلیت سنجش 24 ساعته‌ی ضربان قلب، پایش میزان اکسیژن خون، پایش خواب و سنجش میزان سطح استرس هم بهره می‌برد.

بنا به ادعاها، گفته می‌شود که میزان مصرف باتری این ساعت هوشمند، بسته به نوع استفاده‌ی شما، بین 14 تا 21 روز است. ضمناً شارژ ساعت هم از طریق پد مغناطیسی انجام می‌شود.

قیمت این ساعت هوشمند 35 دلار در نظر گرفته شده است و از تاریخ 3 دسامبر هم فروش آن از طریق وب سایت و فروشگاه‌های رسمی آغاز خواهد شد. البته هنوز درباره‌ی عرضه‌ی جهانی این ساعت هوشمند اطلاعاتی منتشر نشده است.

جالب است بدانید که قیمت این ساعت هوشمند، چیزی در حدود دستبندهای هوشمندی مانند شیائومی MiBand 5 و… است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا