وزارت راه 5 هواپیما را برای واردات واکسن کرونا آماده می‌کند

به گزارش «نبض‌بانک»؛

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: اولین جلسه آمادگی برای حمل، انتقال و نگهداری واکسن کووید 19 به کشور در وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

وزارت راه 5 هواپیما را برای واردات واکسن کرونا آماده می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی شهرام آدم نژاد، از برگزاری جلسه آمادگی برای حمل و انتقال واکسن کووید 19 خبر داد.

وی گفت: به منظور آمادگی وزارت راه و شهرسازی برای حمل و انتقال واکسن کووید 19 به کشور، جلسه ای با حضور دستگاه های مربوطه برگزار شد.

وی اضافه کرد: بررسی ها در خصوص شرایط و تجهیزات مورد نیاز برای انتقال واکسن به کشور با هواپیما و تامین ابزار و تجهیز فضای لازم در فرودگاه ها برای تخلیه از هواپیما و نگهداری در فرودگاه تا زمان انتقال به مراکز درمانی و محل نگهداری در شهرها، انجام پذیرفت.

جانشین وزیر راه و شهرسازی در ستاد مدیریت بحران افزود: این جلسه بدین منظور برگزار شد تا در صورتی که ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تصمیم به واردات واکسن کووید 19به کشور را گرفت، سرعت انتقال واکسن به کشور توسط کمیته حمل و نقل، با پیش بینی های صورت گرفته برای تامین تجهیزات مورد نیاز افزایش یابد.

آدم نژاد گفته است: تعداد پنج فروند هواپیمای مورد نیاز واردات واکسن را آماده کرده‌ایم. در حال بررسی هستیم که در هر هواپیما چند تن یخ خشک باید تعبیه شود که هواپیماها امکان واردات واکسن را داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا