فوری / اتریوم ۲.۰ رسماً راه‌اندازی شد

امروز ۱۱ آذر ساعت ۱۲:۰۰ به وقت جهانی (۱۵:۳۰ به وقت تهران) اتریوم ۲.۰ رسماً راه‌اندازی شد و اتریوم حالا روی اثبات سهام هم فعالیت می‌کند.

به گزارش «نبض‌بانک»؛

اتریوم ۲.۰ که کار توسعه روی آن از سال ۲۰۱۵ آغاز شده است، بزرگ‌ترین به‌روزرسانی اتریوم تا به امروز است که قرار است در نهایت اتریوم را به الگوریتم اثبات سهام کوچ دهد و مشکلات مقیاس‌پذیری (تراکنش‌های آهسته و کارمزدهای بالا) در این شبکه را حل کند. امروز «فاز صفر» این به‌روزرسانی رسماً اجرا شد.

 

بلاک چین فعلی اتریوم تا عرضه فاز ۲ این شبکه (احتمالاً تا ۲۰۲۲) به‌طور موازی فعالیت خواهد کرد و بنابراین استخراج اتریوم همچنان ادامه خواهد یافت تا کار توسعه بلاک چین جدید به پایان برسد و بعد تمام بلاک چین منتقل شود.

افرادی که تمایل داشته باشند به‌طور مستقیم در سهام‌گذاری اتریوم ۲.۰ شرکت کنند باید حداقل ۳۲ واحد اتر را در کلاینت رسمی این شبکه (قابل‌دانلود از سایت رسمی) به اتریوم ۲.۰ اختصاص دهند و همچنین نود (کامپیوتر) آنها همیشه روشن بماند.

فراموش نکنید که با انتقال اتر به اتریوم ۲.۰ برای سهام‌گذاری، تا اجرای فاز دو (حدود دو سال دیگر) اترها قفل می‌شوند و نمی‌توانید اترهای خود را منتقل یا خرج کنید.

افرادی که شرایط سهام‌گذاری مستقیم را در اختیار ندارند می‌توانند از صرافی‌ها، کیف پول‌ها و استخرهایی که امکان سهام‌گذاری را فراهم خواهند کرد استفاده کنند. در این نوع سرویس‌ها نیاز به داشتن ۳۲ اتر یا روشن‌بودن همیشگی سیستم نیست.

نحوه شرکت در اثبات سهام اتریوم به‌زودی در مقاله‌ای آموزش داده خواهد شد.

در زمان نگارش این گزارش، بیش از ۸۸۰,۹۰۰ اتر، معال بیش از ۵۴۰ میلیون دلار در اتریوم ۲.۰ سهام‌گذاری شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا