لباس زیبای جنیفر لوپز در استقبال از برند تجاری‌اش+عکس+تحقق رویای 30 ساله

لباس زیبای جنیفر لوپز در استقبال از برند تجاری‌اش+عکس+تحقق رویای 30 ساله

پس از ۳۰ سال انتظار رویای جنیفر لوپز با راه‌اندازی برند تجاری‌اش Jlo BEAUTY  در آستانه سال ۲۰۲۱ در حال تحقق است. به این مناسبت جنیفر لوپز لباس سفید منحصر به فردی پوشید و همراه مادرش عکس انداخت. این ستاره ۵۱ ساله خط تولید لوازم آرایشی و مراقبت از پوست را راه‌اندازی کرد. در این جشن دو نفره او لباس سفید با طراحی «اسکار دی لارنتا» را پوشیده بود.

به گزارش «نبض‌بانک»؛  پس از ۳۰ سال انتظار رویای جنیفر لوپز با راه‌اندازی برند تجاری‌اش Jlo BEAUTY در آستانه سال ۲۰۲۱ در حال تحقق است. به این مناسبت جنیفر لوپز لباس سفید منحصر به فردی پوشید و همراه مادرش عکس انداخت. این ستاره ۵۱ ساله خط تولید لوازم آرایشی و مراقبت از پوست را راه‌اندازی کرد. در این جشن دو نفره او لباس سفید با طراحی «اسکار دی لارنتا» را پوشیده بود.

جنیفر لوپز و استقبال از برند تجاری‌اش با لباس سفید

جنیفر لوپز یک ستاره، بازیگر، خواننده و رقاص، طراح لباس و تهیه کننده است و حالا باید تولیدکنندگی لوازم آرایش را هم به فهرست فعالیتهایش اضافه کرد. برند تجاری Jlo BEAUTY  از یکم ژانویه ۲۰۲۱ رسماً آغاز به کار خواهد کرد.

گرچه این نخستین تجربه جنیفر در راه اندازی برند آرایشی است اما باید گفت او با دنیای مد و زیبایی بیگانه نیست و تاکنون ۲۰ عطر با نام او روانه بازار شده و با شرکت زیبایی inglotهمکاری داشته است.

جنیفر لوپز و استقبال از برند تجاری‌اش با لباس سفید

منبع: تابناک با تو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا