صنعتگران کاشانی با بروکراسی اداری دست و پنجه نرم می کنند

صنعتگران کاشانی با بروکراسی اداری دست و پنجه نرم می کنند

کاشان – نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: بانک ها باید بنگاه داری را رها کنند.

به گزارش «نبض بانک»؛ سیدجواد ساداتی نژاد در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم اظهار داشت: در حوزه تولید نیز صنعتگران و تولیدکنندگان با مشکلات زیادی از جمله بروکراسی پیچیده اداری سروکار دارند که هر چه زودتر برای رفع این موانع باید چاره‌ای اندیشیده شود.

وی ضمن انتقاد از برخی بانک‌ها به دلیل عدم اجرای مصوبات مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: بانک‌ها باید بنگاه داری را رها کنند و خود را در مسیر جهش تولید و رونق اقتصادی مردم و جامعه قرار دهند.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به آخرین گزارشات اتاق بازرگانی تصریح کرد: یکی از مهمترین دغدغه‌های صنعتگران و تولیدگران که در حال حاضر سربازان خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی هستند عدم همراهی بانک‌ها با آنهاست.

دولت باید اقدامات ویژه ای برای بهبود معیشت مردم با توجه به افزایش نقدینگی انجام دهد

وی با بیان اینکه اوضاع معیشتی و اقتصادی مردم و شاخص فلاکت خوب نیست، خاطرنشان کرد: با رسیدن ضریب جینی به ۴۵ و افزایش نقدینگی دولت باید اقدامات ویژه ای برای بهبود معیشت مردم انجام دهد.

ساداتی نژاد با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اولویت‌های مجلس یازدهم در حوزه بهبود معیشت مردم و اوضاع اقتصادی جامعه است، بیان داشت: مجلس یازدهم این آمادگی را دارد که در تعامل با دولت راه‌های عملی و اجرایی مناسبی برای بهبود اقتصادی و اوضاع معیشتی مردم اتخاذ نماید.

تنها راه نجات کشور از مشکلات اقتصادی تکیه بر توان و نیروی داخلی است

وی با بیان اینکه تنها راه نجات کشور از مشکلات اقتصادی تکیه بر توان و نیروی داخلی است، یادآور شد: برای رسیدن به این مهم باید از طرف مدیران و مسئولان مربوط برنامه‌های مشخص اقتصادی ارائه و عملیاتی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا