۱۷ درصد از کاربران پی پال بیت کوین خریداری کرده‌اند

پی پال به عنوان یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های خدمات مالی در جهان چندی پیش از محصول جدید خود رونمایی کرد.

به گزارش «نبض‌بانک»؛

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، این محصول برای کاربرانش امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال را فراهم کرد. تحقیق جدیدی صورت گرفته که نشان می‌دهد چه درصدی از کاربران پی پال با استفاده از این محصول، اقدام به خرید بیت کوین کرده‌اند.

این تحقیق نشان می‌دهد درصد قابل توجهی از کاربران پی پال در حال حاضر از پشتیبانی این غول پرداخت مالی از ارزهای رمزنگاری شده، بهره می‌برند.

خرید بیت کوین با استفاده از پی پال

بانک سرمایه‌گذاری Mizuho امریکا می‌گوید که از ۳۸۰ کاربر پی پال در امریکا نظرسنجی کرده است. در این نظرسنجی، از میزان علاقه آنها به استفاده از این محصول برای خرید بیت کوین سوال مطرح شده است. ۱۷ درصد از این افراد اعلام کرده‌اند که آنها با استفاده از حساب پی پال خود اقدام به خرید بیت کوین کرده‌اند. در این نظرسنجی در زمینه نحوه استفاده از بیت کوین خریداری شده نیز پرسشی مطرح شده است. از این افراد سوال شد که آیا آنها بیت کوین خود را برای خرید کالا و خدمات در مراکز خرید آنلاین که از پی پال پشتیبانی می‌کند، استفاده خواهند کرد؟ حدودا ۶۵ درصد از این افراد اذعان داشته‌اند که این کار را انجام داده‌اند. شبکه پرداخت مالی پی پال در ۲۸ میلیون فروشگاه آنلاین وجود دارد و از این جهت، گستره وسیعی از خدمات را در برمی‌گیرد.

در گزارش این نظرسنجی آمده است که با توجه به پذیرش پی پال از بیت کوین و استقبال مردم از آن، پیش بینی می‌شود درآمد پی پال در سال آینده ۲۰ درصد افزایش یابد.

پی پال ابتدا این محصول را فقط برای کاربران خود در ایالات متحده ایجاد کرد. این کاربران می‌توانستند از طریق پی پال اقدام به خرید بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش و لایت کوین کنند. این افراد مجاز بودند تا حداکثر روزانه ۱۵,۰۰۰ دلار رمز ارز خریداری کنند. همچنین حداکثر خرید ارزهای دیجیتال با محدودیت ۲۰ هزار دلار در هفته مواجه بود.

پی پال همچنان به دنبال گسترش خدمات خود در زمینه ارزهای دیجیتال است. این شرکت اعلام کرده که خدمات ارزهای دیجیتال خود را تا نیمه اول سال ۲۰۲۱ میلادی در Venmo نیز گسترش خواهد داد. Venmo یک سرویس پرداخت مالی با استفاده از تلفن همراه است که توسط پی پال مدیریت می‌شود. کاربران امریکایی با استفاده از موبایل خود و از طریق این اپلیکیشن می‌توانند انتقال وجه انجام دهند. همچنین شرکت پی پال با همکاری با شرکت Paxos به دنبال گسترش مبادلات مبتنی بر ارزهای دیجیتال است.

منبع: میهن بلاک چین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا