بیت کوین؛ انبار بالقوه ارزش ها که بسیار ناپایدار است

به گزارش «نبض‌بانک»؛

سرپرست دارایی های دیجیتال فیدلیتی در طول اجلاس چشم انداز سرمایه گذاری جهانی رویترز ۲۰۲۰ روز پنجشنبه بیان کرد: سرمایه گذاران امیدوارند بیت کوین تبدیل به انباری از ارزش ها شود اما این بزرگ ترین رمزارز هنوز ناپایدار است.

بیت کوین هنوز تا حد زیادی متغیر است و تحت استانداردهای لازم شاید نتواند ردای انبار جامعی از ارزش را به تن کند

به گزارش رویترز، بیانیه های جسوپ، مدیر شرکتی که واحدی از سرمایه گذاری های فیدلیتی، تجارت رمزارزها و خدمات محافظتی شرکت ها و سازمان های مالی را فراهم می کند، حاکی از این است: “ما از کلمه انبار بالقوه ارزش ها استفاده می کنیم زیرا بیت کوین هنوز تا حد زیادی متغیر است و تحت استانداردهای لازم شاید نتواند ردای انبار جامعی از ارزش را به تن کند”

جسوپ افزود، اگرچه نوسانات بیت کوین مانع از آن می شود که به عنوان روشی قابل اعتماد برای ذخیره ارزش عمل کند، اما به طرز “رویا پردازانه” می توانست “یکی” باشد، و این یکی از همان دلایلی است که بسیاری از سرمایه گذاران این فضا را سودمند می بینند.

در حال حاضر، به نظر می رسد حجم معاملات پایین پس از لمس بالاترین رقم زمان خود ۱۹۸۵۰ دلار هفته گذشته، بیت کوین را در حدود ۱۹۰۰۰ دلار معلق نگاه داشته شده است.

به دلیل ماهیت نامرتبط بیت کوین، سرمایه بازار رمزنگاری فضای کافی برای رشد دارد

در عین حالی که نوسانات تند و نیز قیمت بازار اغلب می تواند سرمایه گذاران را بترساند زیرا بی ثباتی با خطراتی تلفیق می شود، آنچه که بیت کوین را به شکل منحصر به فردی بی ثبات  می سازد، تمایل شاخص نوسانات بیت کوین به منظور داشتن همبستگی مثبت با هزینه دارایی هاست که این امر برخلاف شاخص نوسانات برای S&P 500  می باشد.

سازمان دارایی های دیجیتال فیدلیتی در گزارش ماه اکتبر خود درباره سرمایه بازار بیت کوین اعلام کرده، به دلیل ماهیت نامرتبط بیت کوین، سرمایه بازار رمزنگاری فضای کافی برای رشد دارد.

در ادامه این گزارش آمده: در جهانی که نرخ های سود معیار به طور سراسری نزدیک صفر یا زیر صفر یا خود صفر هستند، هزینه فرصت عدم تخصیص به کوین بالاتر است.

بنظر می رسد نوسانات قیمت بیت کوین در سقف قیمتی خود ، تردید سرمایه گذاران و عدم جذابیت این قیمت ها بیش از پیش این رمزارز را ناپایدار نشان داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا