اپل از محصولات جدیدش در مراسم Time Flies رونمایی کرد

اپل از محصولات جدیدش در مراسم Time Flies رونمایی کرد

اپل شب گذشته (۲۵ شهریور) در مراسمی آنلاین با عنوان Time Flies از محصولات جدیدی از جمله اپل واچ سری ۶، آی‌‌پد ایر جدید، سرویس اپل وان و چیپست قدرتمند A14 بایونیک رونمایی کرد. برخلاف انتظار‌ها، اپل در این مراسم از گوشی جدید آیفون رونمایی نکرد.

آیپد ایر ۴ اپل رونمایی شد؛ آیپدی با پورت USB Type-C

شرکت اپل از اولین آیپد خود که از پورت Type-C بهره می‌برد و آیپد ایر ۴ نام دارد، در رویداد آنلاین Time Flies رونمایی کرد.

در این رویداد ابتدا یک آیپد ساده معرفی شد. این آیپد جدید از نظر ظاهری تغییری نداشته است و از چیپست A12 نیز بهره می‌برد. البته قدرت گرافیکی این محصول نسبت به مدل‌های قبلی دو برابر شده است. به ادعای شرکت اپل این دستگاه سه برابر سریع‌تر از تبلت اندرویدی که بیشترین فروش را داشته است خواهد بود. این محصول جدید از سیستم عامل iPadOS 14 بهره می‌برد.

یکی دیگر از محصولاتی که در رویداد آنلاین Time Flies اپل در تاریخ ۲۵ شهریور ماه رونمایی شد، آیپد ایر ۴ با قابلیت‌های فوق‌العاده بود.

طراحی این آیپد جدید به طور کلی تغییر کرده است و بدنه آن تقریبا شبیه محصولات قدیمی اپل است و کناره‌های تختی دارد.

دکمه پاور بالای دستگاه قرار دارد و سنسور اثرانگشت آیپد نیز زیر این دکمه قرار گرفته است. اپل ادعا می کند که دقت این سنسور بسیار زیاد است و خیلی سریع قفل دستگاه شما را باز می‌کند. نمایشگر ۱۰.۹ اینچی این دستگاه ۳.۸ میلیون پیکسل دارد.

در آیپد ایر ۴ از تراشه جدید اپل با نام A14 پنج نانومتری استفاده شده است. در این تراشه یک پردازنده ۶ هسته‌ای قرار دارد و ۴۰ درصد سریع‌تر از نسل قبلی است. پردازنده گرافیکی این دستگاه نیز طراحی کاملا متفاوتی داشته است و باعث شده تا پردازش گرافیکی آن ۳۰ درصد سریع‌تر شود.

یعنی هر اپلیکیشن و بازی را می‌توانید روی این دستگاه به راحتی اجرا کنید. قدرت پردازشی این دستگاه از لپ‌تاپ‌هایی که بسیار بزرگ‌تر از آیپد هستند چندین برابر سریع‌تر است.

دوربین این آیپد جدید ۱۲ مگاپیکسل است و با استفاده از آن می‌توان تصاویر و ویدیوهای بسیار باکیفیتی را ثبت کرد. همچنین دوربین سلفی این دستگاه یک سنسور ۷ مگاپیکسلی است که از HDR و فیلم‌برداری ۱۰۸۰p و با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه پشتیبانی می‌کند.

آیپد ایر جدید بالاخره به پورت USB-C مجهز شده است و از شارژ سریع ۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

این دستگاه با قیمت پایه ۵۹۹ دلار و در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری فضایی، رز گلد، سبز و آبی آسمانی از ماه آینده به بازار عرضه خواهد شد. این دستگاه نیز مانند اپل واچ جدید، از آلومینیوم بازیافت شده ساخته شده است.

خبر خوش برای کاربران آیفون این است که سیستم عامل جدید آیفون یا همان iOS 14 فردا منتشر خواهد شد.

اپل واچ SE ؛ ساعت هوشمند اقتصادی اپل رونمایی شد

کمی پیش شرکت اپل از ساعت هوشمند اقتصادی جدید خود با نام اپل واچ SE در رویداد آنلاین «Time Flies» رونمایی کرد.

شرکت اپل از محصولات جدید خود در رویدادی با نام «Time Flies» رونمایی کرد. شرکت اپل همیشه در ماه سپتامبر از آیفون‌های جدید خود رونمایی می‌کند اما این بار به دلیل مشکلات مختلف، رونمایی از آیفون‌های جدید به تاخیر افتاده است.

یکی از محصولاتی که در این رویداد رونمایی شد، ساعت هوشمند اقتصادی اپل با نام اپل واچ SE بود که قیمت ۲۸۰ دلار برای آن اعلام شد. این محصول از همین امروز قابل سفارش است و از جمعه وارد بازار خواهد شد.

سرویس جدیدی به نام Fitness+ برای این ساعت جدید معرفی شد. در  اپلیکیشن مربوط به این قابلیت برنامه‌های ورزشی مختلفی مانند یوگا، دوچرخه سواری، ورزش های قدرتی و… وجود دارد که کاربران می‌توانند با انتخاب یکی از آن‌ها، ورزش کنند و بعد از اتمام ویدیو، داده های مختلفی درباره میزان کالری سوزانده شده و ضربان قلب و… در اپلیکیشن مشاهده کنند.

همچنین کاربران می‌توانند ساعت هوشمند خود را به گوشی آیفون، آیپد و حتی اپل تی‌وی متصل کنند و داده‌هایی مانند ضربان قلب خود را روی آن‌ها مشاهده کنند.

هزینه این سرویس برای کاربران اپل واچ SE ، تقریبا ۱۰ دلار در ماه یا ۸۰ دلار در سال است. البته با خرید این ساعت، ۳ ماه اشتراک رایگان به کاربران ارائه خواهد شد. این ساعت تا آخر سال جاری میلادی در همه کشورها عرضه خواهد شد. این محصول از همین امروز قابل سفارش است و روز جمعه به دست خریداران خواهد رسید.

اپل واچ سری ۶ رونمایی شد؛ ساعتی هوشمند با سنسور سنجش اکسیژن خون

در رویداد رونمایی از محصولات اپل با نام «Time Flies» اپل واچ سری ۶ معرفی شد. این ساعت هوشمند مجهز به سنسور سنجش میزان اکسیژن خون است و مشکلات ECG مدل‌های قبلی در آن برطرف شده است.

رویداد مجازی رونمایی از محصولات جدید اپل امروز ۲۵ شهریور ماه برگزار شد. این رویداد که «Time Flies» نام داشت، اشاره مستقیمی به ساعت‌های جدید این کمپانی داشت. بسیاری از طرفداران اپل امید داشتند که آیفون‌های جدید را در این رویداد ببینند؛ اما مدیر عامل اپل، تیم کوک در ابتدای رویداد گفت که اپل واچ و آیپد جدید رونمایی خواهد شد.

مدیر عملیات شرکت اپل نیز در این رویداد حضور داشت و سری جدید اپل واچ را در حالی که آن را به دست خود بسته بود معرفی کرد. اپل واچ سری ۶ اولین محصولی بود که در این رویداد معرفی شد.

قابلیت بسیار مهمی که به این ساعت جدید اضافه شده است، اضافه شدن سنسوری برای تشخیص میزان اکسیژن خون (SPO2) است که در این روزها کاربرد فراوانی دارد. سنجش این پارامتر در خون افراد تنها به ۱۵ ثانیه زمان نیاز دارد و نمودارهای منظمی از وضعیت سلامت کاربران در اپلیکیشن این ساعت در دسترس آن‌ها قرار خواهد گرفت.

این ساعت در رنگ‌های مختلفی تولید شده است و رنگ جدید قرمز نیز به اپل واچ اضافه شده است. همچنین برای این ساعت جدید واچ فیس‌های زیادی طراحی شده است.

یکی از نقاط قوت ساعت‌های هوشمند اپل، داشتن بندهای مختلف و متنوع است. برای این ساعت جدید بند جدیدی طراحی شده است که هیچ قفلی ندارد و کاملا یکپارچه است. تنها کمی قابلیت ارتجاعی دارد تا بتوان آن را داخل دست قرار داد.

شرکت اپل قابلیت جدید نرم‌افزاری برای این ساعت طراحی کرده است که به والدین کمک می‌کند تا از موقعیت مکانی فرزندان خود باخبر باشند.

قیمتی که برای مدل ۴۰ میلی‌متری این ساعت در این رویداد اعلام شد ۳۹۹ دلار بود. این محصول از همین امروز قابل سفارش است و روز جمعه به دست خریداران خواهد رسید. همچنین امکان سفارش این محصول با بند فولاد ضدزنگ به رنگ طلایی کلاسیک، گرافیتی و رنگ جدید قرمز  امکان‌پذیر است.

شرکت اپل برای جلوگیری از تولید پسماند، آداپتوری در جعبه این محصول قرار نداده است و تنها کابل شارژ همراه اپل واچ جدید قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا