آمریکا هرگز استفاده از بیت کوین را ممنوع اعلام نخواهد کرد

به گزارش «نبض‌بانک»؛

رئیس دفتر کنترل ارز آمریکا در واکنش به شایعات منتشر شده وعده داد که در مدت زمان باقی مانده تا پایان دوره‌ی ریاست جمهوری دونالد ترامپ انتشار خبرهای خوبی را برای صنعت رمزارزی شاهد خواهیم بود

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، برایان بروکس(Brian Brooks)؛ رئیس دفتر کنترل ارز آمریکا روز چهارم دسامبر در مصاحبه با برنامه‌ی اسکوئیک‌باکس سی‌ان‌بی‌سی(Squawk Box) شایعات منتشر شده در رابطه با برنامه‌های وزارت خزانه‌داری آمریکا برای اعمال قوانین محدود کننده برای صنعت رمزارزی را رد کرد.

ملیسا لی(Melissa Lee)؛ مجری برنامه‌ی اسکوئیک باکس در مصاحبه با رئیس دفتر کنترل ارز آمریکا به توییت‌های اخیر برایان آرمسترانگ(Brian Armstrong) اشاره کرده است. وی در این توییت‌ها ادعا کرده است که استیون منوچین(Steven Mnuchin)؛ وزیر خزانه‌داری ایالات متحده‌ی آمریکا قصد دارد پیش از پایان یافتن دوره‌ی زمانی فعالیتش  قوانین جدیدی را در رابطه با ارائه‌ی خدمات کیف‌پول رمزارزی وضع کند.

فته‌ی گذشته ما شایعاتی را شنیده‌ایم که نشان می‌دهند وزیر خزانه‌داری آمریکا قصد دارد تا پیش از به پایان رسیدن زمان فعالیت خود،  قوانینی را برای سرویس‌های ارائه‌ی خدمات کیف‌پول رمزارزی وضع کند. من نگران هستم که وضع چنین قوانینی تاثیرات جانبی دیگری را به همراه داشته باشد و قصد دارم نگرانی خود را در این رابطه اعلام کنم.

بروکس در پاسخ این شایعات را مستقیماً انکار نکرده است اما اظهار داشت که قانون‌گذاران قصد دارند این اقدام به‌طور صحیح اجراء گردد.

خبرهای خوبی در پیش‌روی صنعت رمزارزی قرار دارد

 بروکس در پاسخ اظهار داشت که دولت آمریکا بر روی وضع قوانین مناسب تمرکز کرده است و قصد ندارد بیت کوین را متوقف سازد. با این وجود، بروکس زمان انتشار قوانین را اعلام نکرد و در پاسخ به پرسش مطرح شده اظهار داشت که خبرهای خوبی را در صنعت رمزارزها شاهد خواهید بود. بروکس اطمینان داد:

باور کنید، خبرهای مثبتی(در رابطه با قانون‌گذاری) منتشر خواهد شد. اما به‌طور همزمان، دنیای خطرناکی ایجاد شده است و ما باید در این زمینه کاملاً صادق باشیم. اما هیچ‌کسی بیت کوین را ممنوع نخواهد کرد، هیچ کسی قصد ندارد بخشی از فن‌آوری انتقال(دارایی‌ها) را ممنوع سازد.Brian Brooks

 جی‌کلیتون(Jay Clayton)؛ رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در مصاحبه با خبرگزاری سی.ان.بی.سی(CNBC) اعلام کرد که قوانین بیشتری بر روی بیت کوین به عنوان روش پرداخت اعمال خواهد شد. وی اظهار داشت: «من معتقدم که همزمان با بلوغ این صنعت وضع قوانین بیشتری را در حوزه‌ی پرداخت شاهد خواهیم بود.»

با این وجود، همچنان اطلاعات رسمی در رابطه با قوانین جدید منتشر نشده است و تنها گذشت زمان مفید و یا مضر بودن رویکرد قانون‌گذاری را اثبات خواهد کرد.

منبع: کوینیت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا