عضویت در هیات مدیره هلدینگ صبا انرژی به جرم باجناق بودن

یکی از نکاتی که در دوره نمایندگی محسن علوی در مجلس مطرح بود، بحث روی رئیس دفتر وی یعنی حجت اله اسماعیلی که از قضا باجناق وی نیز به حساب می آید بود.

عضویت در هیات مدیره هلدینگ صبا انرژی به جرم باجناق بودن

به گزارش نبض بانک  محسن علوی فرزند وزیر اطلاعات است که در دوره دهم مجلس شورای اسلامی نماینده مردم لامرد بود. پس از پایان عمر مجلس دهم در انتخابات دوره یازدهم مجلس شرکت کرد که در رقابت با سیدموسی موسوی رقابت انتخاباتی را واگذار نمود.
یکی از نکاتی که در دوره نمایندگی وی در مجلس مطرح بود، بحث روی رئیس دفتر وی یعنی حجت اله اسماعیلی که از قضا باجناق وی نیز به حساب می آید بود.

اما این باجناق قصه ما، ظاهرا فقط این یک پست را نداشته و توانسته با استفاده از رانت‌های ارتباطی، خود را به عضویت موظف هلدینگ صبا انرژی (از کارتل های بزرگ اقتصادی صندوق بازنشستگی) برساند.

سال گذشته میعاد صالحی رئیس سابق صندوق بازنشستگی کشور فاش کرد که در طول یک بازه یک ساله در سال 97 متوسط خالص دریافتی ماهانه آقای حجت اسماعیلی برابر با 18 میلیون 400 هزار تومان بوده است.

البته این تنها نکته اطرافیان محسن علوی نیست چراکه چندماه پیش نیز بحث روی ثروت اندوزی نجومی خواهر و داماد محسن علوی، حسابی در رسانه ها غوغا به پا کرده بود.

 

اما دوسوال اساسی آنکه:

چطور فردی بدون داشتن رزومه مرتبط با حوزه انرژی توانسته اینچنین خود را به مدارج عالی در یک کارتل عظیم اقتصادی اقتصادی برساند؟ آیا نسبت های فامیلی وی تاثیری در این انتخاب داشته است؟

و اینکه چطور فردی که می بایست وقت خود را در دفتر نماینده یک شهرستان برای رفع و فتق مشکلات مردمی میگذراند توانسته همزمان به عضویت در هلدینگ صبا انرژی آن هم با یک پایه حقوقی بالا درآید؟

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا