در مورد دوره MBA در نبض بانک بیشتر بخوانید

در مورد دوره MBA در نبض بانک بیشتر بخوانید

به گزارش «نبض‌بانک»؛

دوره MBA چیست؟ سرفصل‌های رشته MBA چیست؟

مخاطبان دوره MBA چه کسانی هستند و رشته MBA برای چه کسانی مفید است؟

  اگر به کارآفرینی فکر می‌کنید و قصد دارید کسب و کار خودتان را راه‌اندازی کنید، بی‌تردید مجموعه درس‌های رشته MBA یکی از ضرورت‌های آموزشی شما محسوب می‌شود.

اگر در سمت‌های مدیریتی یا سرپرستی اشتغال دارید یا چنین موقعیت‌هایی را در مسیر شغلی خود پیش‌بینی کرده‌اید، دوره MBA می‌تواند برای شما مفید باشد.

اگر از کیفیت ارتباط خود با همکاران یا مدیران‌تان راضی نیستید، یا فکر می‌کنید رابطه‌های شغلی شما هنوز می‌تواند بهتر شود، احتمالاً دوره MBA می‌تواند در این زمینه کمک ارزشمندی باشد.

 

 

MBA چیست؟

  دوره مدیریت MBA از جمله دوره های آموزشی مدیریتی پررونق سالهای اخیر است. دوره MBA بیش از صد سال قدمت دارد؛ اگر چه شکل و سرفصل‌های آن به تدریج تغییر کرده است.
MBA مخفف عبارت Master of Business Administration است و البته گاهی در نوشته‌های فارسی، آن را به صورت ام بی ای هم می‌نویسند.

دوره MBA به طور خاص برای کسانی در نظر گرفته شده است که نیازمند دانش مدیریت هستند، اما در زمینه‌های دیگر تحصیل کرده‌اند. به همین علت، عموم مخاطبان دوره MBA، تحصیلات اصلی خود را در حوزه‌های دیگر گذرانده و برای تکمیل مهارتهای مدیریتی خود، این رشته را به صورت دانشگاهی یا در قالب دوره MBA آزاد دنبال می‌کنند.

 

 

آیا مدرک MBA می‌تواند درآمد من را افزایش دهد؟

موسساتی که به آموزش MBA می‌پردازند، به مجموعه‌ی متنوعی از آمارها و گزارش‌ها استناد می‌کنند تا شما را متقاعد کنند که دوره MBA و مدرک MBA می‌تواند ماشین پولسازی شما باشد.

گزارش‌هایی وجود دارند که متوسط درآمد فارغ التحصیلان رشته مدیریت MBA را در مقایسه با سایر رشته‌ها می‌سنجند و معمولاً درآمد آنها را بالاتر از متوسط بسیاری از رشته‌های دیگر ارزیابی می‌کنند.

اما بهتر است فریبِ متوسط‌ها را نخورید.

کسی که نیمی از بدنش در دمای ۱۰۰- درجه و نیمی دیگر از بدنش در دمای ۱۴۰ درجه قرار دارد، هنوز متوسط دمای بدنش ۲۰ درجه سانتی‌گراد است. اما احتمالاً مرده است. متوسط‌ها معمولاً صادق نیستند.

تأثیر شرکت در دوره MBA بر کیفیت زندگی و کار و درآمد شما، کاملاً به عمق یادگیری شما و این‌که تا چه حد، آموخته‌های رشته ام بی ای را به‌کار بگیرید، بستگی دارد.

البته این مسئله صرفاً به رشته ی MBA محدود نیست و اثربخشی همه‌ی دوره های آموزش مدیریت کسب و کار، تا حد زیادی تابع ویژگی‌های مخاطب و تلاش و یادگیری اوست.

 

 

 

ثبت نام در دوره MBA آنلاین متمم | هزینه دوره MBA

با توجه به اینکه دسترسی به عمده‌ی درس‌های مدیریتی متمم صرفاً برای کاربران ویژه متمم وجود دارد و نیز اینکه مطالعه‌ی تدریجی آن با تمرین‌ها و حاشیه‌ها و درس‌های جانبی، حداقل یک سال از وقت شما را خواهد گرفت، پیشنهاد ما این است که برای استفاده از درس‌های مدیریتی متمم، یک اعتبار یک ساله (۲۸۰ هزار تومان) یا چهار اعتبار سه ماهه (هر فصل ۹۵ هزار تومان) خریداری کنید.

البته خریداری ماهانه‌ی اعتبار (هر ماه ۳۷ هزار تومان) هم امکان‌پذیر است. اما اقتصادی‌ترین گزینه نیست.

در طول مدت عضویت ویژه، علاوه بر درس‌های مدیریتی، به سایر درس‌های ویژه متمم هم دسترسی خواهید داشت.

 

 

دانلود رایگان مجموعه فایل صوتی مرتبط با دوره MBA

دانلود فایل صوتی رادیو متمم درباره دوره MBA و تاریخچه رشته MBA

 

ویژگی‌های دوره MBA‌ آنلاین متمم چیست؟

همه‌ی درس‌های دوره MBA متمم بر اساس منابع روز دنیا و با توجه به نیازهای کشور ما طراحی و تولید می‌شوند. درس های متمم، همگی به صورت کاملاً اختصاصی و صرفاً برای استفاده از دوستان متممی تولید شده‌اند.

در طول یادگیری حوزه‌های مختلف علمی و مهارتی در متمم، با حل تمرین، درس‌ها را بهتر درک می‌کنید. ضمن اینکه با دسترسی به بیش از ۱۰۰۰۰۰ تمرین دوستان‌تان، می‌توانید از زوایای دیگر هم به درس‌ها و تمرین‌هایشان نگاه کنید.

فرایند آموزشی در درس‌های متمم به شکلی طراحی شده که شما را گام به گام همراهی می‌کند تا درس‌ها را یکی پس از دیگری مطالعه کنید و بیاموزید.

با در نظر گرفتن کیفیت محتوا و نیز زیرساخت‌های آموزش آنلاین در متمم، دوره MBA آنلاین متمم ارزان‌ترین دوره MBA در فضای دیجیتال و فیزیکی محسوب می‌شود.

متمم هیچ نوع مدرکی به شما نمی‌دهد. چون از کیفیت و کارایی آموزش‌های خود مطمئن است. متمم مدعی است که نتیجه‌ی آموزش‌هایش می‌تواند از طریق افزایش دانش و مهارت و تغییر نگرش، توانایی شما را در ارزش آفرینی افزایش داده و مسیر پیشرفت شما را تسریع و تسهیل کند. خروجی شما معرف شما و پشتوانه‌ی چانه‌زنی‌های شما خواهد بود؛ نه چند برگ تاییدیه‌ی صوری.

 

ترم مقدماتی دوره MBA آنلاین متمم شامل چه درس‌هایی است؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا