با ۵ بازی دخترانه اندرویدی آشنا شوید

بازی یکی از سرگرمی‌هایی است که بدون در نظر گرفتن جنسیت طرفداران زیادی میان همه دارد، روانشناسان معتقدند بازی‌ها هم باید مانند اسباب‌بازی‌ها بین دختر و پسر متفاوت باشد، زیرا که پسرها بازی‌های پرهیجان و اکشن دوست دارند و دخترها بازی‌هایی را می‌پسندند که تکیه بر ایجاد ارتباط متقابل دارند. در این مقاله ۵ بازی که دخترها می‌توانند بازی کنند را به شما معرفی می‌کنیم. با نبض فناوری همراه باشید.

Chef Rescue

در بازی  Chef Rescue شما در نقش یک سرآشپز نمایان می‌شوید و می‌توانید با جذب مشتریان بیشتر و کسب درآمد رستوران‌های محتلف در سراسر جهان راه‌اندازی کنید. این بازی برای کاربران اندرویدی است و در حال حاضر در ۴ فصل و ۸۰ مرحله طراحی شده است. از ویژگی‌های مثبت این بازی می‌توان گرافیک جذاب و انیمیشن‌های زیبا، آشپزی در رستوران‌های فانتزی اشاره کرد. این بازی بیش از ۵۰ میلیون بار از پلی‌استور دانلود شده و امتیاز ۴.۲ دارد.

 Disney Frozen Free Fall

این بازی برگرفته از انیمیشن Frozen  است، در این بازی باید تکه‌های یخ همرنگ را به صورت پازل کنار هم قرار داده، آن‌ها را شکسته و امتیاز کسب کنید. داستان آن در منطقه ارندال می‌گذرد و شخصیت‌های محبوب انیمیشن Frozen مانند آنا و السا، برای گذراندن مراحل همراه شما هستند. با پیشرفت در بازی مناطق مختلفی از سرزمین ارندال را کشف می‌کنید و در مراحل بالا شخصیت‌های دیگر را هم آزاد می‌کنید. اما به یاد داشته باشید این بازی دخترانه، به خاطر گرافیک آن حجم بالایی دارد و شما می‌توانید با کمک سرویس گوگل کلود بازی را در دستگاه‌های محتلف همگام سازی کنید.

My Talking Angela

در این بازی شما یک گربه سخنگو به نام آنجلا دارید که باید از او نگهداری کنید، با او حرف بزنید، غذا بدهید، حمامش کنید، لباس تن او کنید، او را به گردش ببرید و برایش خرید کنید. همچنین می‌توانید با او عکس و فیلم بگیرید و در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. این بازی دخترانه برای اندروید ، درجه سنی E را دریافت کرده است و این یعنی هرکسی با هر سنی می‌تواند از آن لذت ببرد.

ZooCraft

در زوکرافت شما مدیر یک باغ وحش هستید و باید از بیش از ۷۰ حیوان مختلف نگهداری کنید. می‌توانید دکوراسیون باغ‌وحش را به سلیقه خود طراحی کنید و در مراحل بالاتر باغ وحش را بزرگتر کنید. حتی شما می‌توانید با انجام دادن آزمایش‌های ژنتیکی حیوانات جدید به دنیا آورید. می‌توانید با درآمد به دست آمده از بازدید بازدیدکنندگان از غرفه‌های مختلف و رستوران‌ها نیمکت، حوض، مجسمه و… به باغ وحش خود اظافه کنید و یا حیوانات خود را به بازدیدکنندگان بفروشید. این بازی بیش از ۵ میلیون بار از پلی استور دانلود شده و امتیاز ۴.۲ از ۵ را کسب کرده است.

weddinf salon

سالن شادی در استودیو بازیسازی بازیلند به زبان فارسی تولید شده است و مناسب همه سن‌ها است. در این بازی شما به هالی کمک می‌کنید تا در سراسر جهان مانند لندن، پاریس، ونیز سالن‌های شادی طراحی کند. در مراحل بالاتر می‌توانید برای سالن‌های خود کارمند استخدام کنید و لباس و جواهرات بخرید. همچنین شما می‌توانید است کیک، سوشی و غذاهای متنوع دیگه بپزید و مراسم عروسی برگزار کرده و به عروس و داماد در انتخاب لباس کمک کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا