آغاز روند تسویه طلبکاران کریپتوپیا

به گزارش «نبض‌بانک»؛

روند مطالبه طلبکاران پس از هک ۲۰۱۹ کلید خورد

مدیر تسویه حساب رمزارزهای باطل شده کریپتوپیا ، روند مطالبه طلبکاران برای جبران منافات را  پس از هک ۲۰۱۹ استارت زد.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، شرکت حرفه ای خدمات گرنت تورنتون ، مدیر تسویه حساب کریپتوپیا ، رسماً در تاریخ ۹ دسامبر اعلام کرد که  هم اکنون طلبکاران می توانند روند مطالبه خود را در پورتال مطالبات کریپتوپیا  آغاز کنند.

طلبکاران برای روند مطالبه خود می بایست در پورتال مطالبات کریپتوپیا  ثبت نام کرده و جزئیات مربوط به حساب خود را تأیید کنند. گرانت تورنتون در بیانیه خاطرنشان کرد: “فقط افرادی که حساب تایید شده  دارند می توانند در روند مطالبه  ثبت نام کنند.”

رمزارزهای هک شده ۴.۲ میلیون دلار است

گزارشات نیوزلند در اوایل سال ۲۰۱۹ حاکی از آن است که کریپتوپیا قربانی یک حادثه مهم هک شده  که خسارت آن به ۱۶ میلیون دلار می رسد. در پی آن خدمات صرافی به حالت تعلیق درآمده  و شبکه مو سسه حسابرسی،  گرنت تورنتون  را به عنوان مدیر تسویه حساب منصوب کرد. در ماه مه ۲۰۱۹ ، گرانت تورنتون بیانیه ای در مورد تخمین وضعیت مالی شرکت منتشر کرد در این گزارش آمده است که ارز هک شده در مجموع ۴.۲ میلیون دلاربه طلبکاران خود بدهکار است.

در ژوئیه سال ۲۰۲۰ ، یکی از قربانیان اصلی هک کریپتوپیا خبر شکست مدیران تسویه حساب را اعلام کرد تا با رعایت احکام، دادخواستی علیه آن تنظیم کند.

گراهام تورتون امروز اعلام کرد که به دلیل حجم بالای مطالبات ، ایمیل هایی حاوی روند مطالبات در طول هفته ارسال می کند.

منبع: کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا