هدیه رییس‌جمهور درصورت قهرمانی پرسپولیس درآسیا

وزیر ورزش و جوانان گفت: حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا برای دومین بار طی سه سال گذشته یک دستاورد بزرگ ملی است.

به گزارش تابناک ورزشی به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان عصر دیروز با حضور در محل استقرار تیم پرسپولیس با بازیکنان و کادر فنی و مدیریتی باشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد. در این دیدار مهدی علی‌نژاد معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه نیز حضور داشتند.

بیشتر بخوانید
سلطانی‌فر و علی‌نژاد در اردوی پرسپولیس حاضر شدند

سلطانی‌فر در این بازدید با تقدیر از زحمات مدیران،کادر فنی و بازیکنان باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: تشکر می‌کنم از تیم مدیریتی، هیئت مدیره و کادر فنی و پشتیبانی باشگاه که شرایط خوبی را فراهم کردند تا تیم پرسپولیس بتواند در مسابقه فینال آسیا حضور پیدا کند. شرایط بسیار حساس است و تصور و باور ما براین است‌ که با عزم و اراده می‌توان این بازی مهم را با پیروزی پشت‌سر گذاشت.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به شرایط حساس کشور تصریح کرد: ما با تحریم‌ها و کمبودهای زیادی مواجه هستیم. اگرچه تلاش شده بهترین امکانات فراهم شود و نیازها برطرف شود ولی حریفان ما و تیم‌های مقابل آسیایی از شرایط بهتری برخوردار هستند. جنگ بین امکانات و تعصب و اراده بازیکنان است.

او خطاب به بازیکنان و پرسنل تیم پرسپولیس گفت: تا همین‌ مرحله هم که در فینال حاضر شدید یک پیروزی بزرگ برای شما محسوب می‌شود و یک دستاورد تاریخی و فراموش نشدنی که تیم پرسپولیس توانسته طی چند سال گذشته دو بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد.

سلطانی‌فر خاطرنشان کرد: امیدوار به موفقیت پرسپولیس در بازی فینال هستم و با عزم و اراده‌ای که در بین بازیکنان وجود دارد حتما می‌توانید فعل خواستن را صرف کنید و با دست پر برگردید. مسائل حاشیه‌ای همیشه در این شرایط سخت باشگاه را تهدید می‌کند و مهم‌ترین کاری که باید انجام شود این است که باشگاه را از مسائل حاشیه‌ای دور نگه دارید و با تمرکز بیشتر روی بازی فینال فکر کنید.

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: حریف در بازی فینال چه کره‌ای باشد و چه ژاپنی، برای تیمی که می‌خواهد در این بازی حساس به میدان برود باید این آمادگی را داشته باشد که با هر حریفی دیدار کند.

سلطانی‌فر در ادامه گفت: در هفته‌ای که گذشت خدمت رئیس‌جمهور رسیدم و گزارشی از وضعیت بازی‌ها ارائه دادم و حساسیت لیگ قهرمانان آسیا و کار بزرگی که تیم پرسپولیس انجام داده است را به اطلاع ایشان رساندم. رئیس‌جمهور گفتند که من نیز دعا می‌کنم که این تیم به موفقیت برسد و قهرمان آسیا شود.

وی افزود: رئیس‌جمهور هدیه‌ای را برای تیم پرسپولیس در نظر گرفته که با قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا به آنها تقدیم می‌شود. الان که چشم یک ملت و مجموعه دوستداران فوتبال به دنبال موفقیت پرسپولیس به عنوان نماینده فوتبال ایران است، امیدواریم که با عزم و اراده بتوانید دل همه مردم کشور را شاد کنید. حدود 27 سال است که قهرمان آسیا نشدیم درحالی که در این مدت سه بار به فینال رسیدیم ولی دستمان از جام کوتاه ماند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا