جوانان جازموریان پیشرو در مطالبه گری

به گزارش «نبض‌بانک»؛به نقل از جازخبر،ایشان رحلت عالم وارسته و مجاهد بزرگ آیت الله یزدی را به همه ملت ایران خصوصا مردم بخش جازموریان تسلیت عرض نمودند و فرمودند این عالم وارسته همیشه و همواره باصلابت و شجاعت وصف ناپذیر از ولایت فقیه و انقلاب اسلامی دفاع کرد.امین امامین انقلاب و یار همیشه انقلاب بود.رحمت و رضوان خدای متعال را بر این مجاهد راسخ و استوار خواهانیم.

خطیب نماز جمعه خواستار انتقام هرچه زودتر از آمران و عاملان ترور دانشمند هسته‌ای شهید فخری زاده شد.ایشان بیان داشتند پاسخ مناسب و سیلی سخت باید در زمان نزدیک جنایت انجام شود.که در این امر مهم نباید کسی شک داشته باشد.
بعد از سیلی سخت ایران بر پیکره ی نحس رژیم صهیونیستی قطعا انتقام سخت خواهد آمد .
انتقام سخت اخراج آمریکا از منطقه است.

خطیب نمازجمعه اشاره ای به طرح انقلابی مجلس در اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها نمودند. سئوالی در بین بعضی ها مطرح است ‌که آیا این طرح عجولانه یا برخلاف قانون است؟
درپاسخ باید گفت اولا این طرح از تراز مطلوبی برخوردار است.که قریب به پنج ماه روی این طرح کار شده است که عجولانه نیست و نشان از هول شدن مجلس نیست. ممکن است شهادت مظلومانه و ترور ناجوانمردانه شهید فخری زاده و لزوم پاسخ به دشمن این طرح یک فوریتی به دو فوریتی تبدیل شده است.
ثانیا این طرح قانونی و لازم الاجرا است. و رئیس جمهور موظف است آن را برای اجرائی شدن ابلاغ کند و دستگاه دیپلماسی ازاین ظرفیت بدست آمده استفاده کند.
شبهه وسئوال دیگری که مطرح می شود این است که این طرح محدود است؟
مخالفان تصویب و اجرای این طرح می گویند این طرح بهانه به دست اروپا و آمریکا می دهد. آنچه که همه وظیفه داریم هر کسی در هرجایگاه و مقامی است باید به قانون احترام بگذارد و خودش و زیر مجموعه اش را ملزم به رعایت قانون کند.

خطیب نمازجمعه در پایان فرمودند: یکی از موضوعاتی که در کشور ما باید به صورت یک فرهنگ و امر ضروری تبدیل شود؛ موضوع مطالبه گری از مسئولین و بی تفاوت نبودن است . مطالبه گری یعنی خواستن حق در چارچوب قوانین ومقررات.
یکی از مواردی که مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است؛ نخبگان و دانشجویان پرچم مطالبه گری را به دست گیرند وارد میدان های مطالبه گری انقلاب باشند ؛ از مسئولین هم انتظار این است با بالا بردن ظرفیت و روحیه ی نقد پذیری ظرفیت مطالبه گری خصوصا درجوان ها را بالا ببرند و اجازه نقد پذیری دهند . مسئولین محترم از نقد شدن نهراسند این نقدها را با دید منفی نگاه نکنند؛ مسئولین مطالبه و گلایه های مردم را فرصت بدانند برای خدمت .
در کارهای جهادی انتظار از مسئولین این است که کمک و مشارکت و هم افزایی داشته باشند لذا توقع همکاری و مشارکت داریم باید کمک کنیم و در کنار هم باشیم .زیرا هدف همه خدمت به مردم است.
ستاد نمازجمعه بخش جازموریان

گروه جهادی وارثین کرمان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا