متصدیان امور بانکی حافظان سلامت همکاران و مشتریان هستند

به گزارش نبض بانک به نقل از روابط عمومی: ایرج رئیسی و خوش نام، مدیریت و معاون استان البرز به شرح جامعی از آمار، عملکرد واقدامات مدیریت و شعب زیرمجموعه از ابتدای سال تاکنون پرداختند.
در ادامه حسینی کنارویی مدیرامور شعب استان ها، به ارزیابی عملکرد و نقاط قوت و ضعف شعب زیرمجموعه این مدیریت پرداخته و اظهار داشت: با عنایت به حضور کارکنان با انگیزه و جوان بانک ایران زمین در مقایسه با سایر بانک ها انتظار می رود با توجه به پتانسیل کارکنان این مجموعه، پویایی بانک ایران زمین افزایش یابد.
وی افزود: استان البرز بدلیل مجاورت با استان تهران از یک طرف و همچنین استقرار در کانون شهرک های صنعتی البرز، قزوین و زنجان دارای ظرفیت های بسیار بالایی در زمینه جذب منابع، اعطای تسهیلات، صدور ضمانتنامه و گشایش اعتبار اسنادی داخلی است.
کنارویی با اشاره به اینکه با توجه به افزایش خودباوری همکاران به توان و پتانسیل خود، این امر در شعب زیرمجموعه مدیریت منطقه کاملاً محسوس و قابل تقدیر است، که لزوم آن افزایش حس مسئولیت پذیری همکاران در سازمان و روحیه کار تیمی در شعب بوده است و در این میان نقش همکاران و کارشناسان ستادی در راستای بهبود عملکرد شعب به وسیله تجزیه و تحلیل آمارها و اهداف و کمک رسانی به شعب بسیار تأثیر گذار خواهد بود.
مدیرامور استان ها در ادامه بیان کرد: با توجه به بازار و شرایط اقتصادی فعلی و علی رغم شیوع ویروس کرونا، مدیریت های مناطق، موفق تر عمل نموده اند که این امر با ایجاد حس رقابت در سطوح مدیریت ها و شعب ایجاد شده است، که انتظار می رود استان البرز، همان گونه که تاکنون ثابت نموده و با توجه به توان همکاران منطقه، کماکان از کلیه ظرفیت های خود در راستای افزایش حداکثری سهم بازار بانکی گام های محکمی بردارند زیراکلیه همکاران به مثابه یک مدیر بوده و باید در ارائه خدمات و پاسخگویی مناسب و احساس مسئولیت و تلاش در راستای اهداف بانک، دلسوز و متعهد باشند.
حسینی کنارویی پس از جلسه با همکاران ستاد، به اتفاق مدیر و معاون استان از شعب استان بازدید به عمل آوردند. وی ضمن جویاشدن احوال سلامتی همکاران از جانب مدیریت محترم عامل، از کلیه روسا و سایر همکاران شعب در زمینه تحقق اهداف تعیین شده تقدیر و تشکر نموده و متعاقب آن با توجه به پتانسیل منطقه و لزوم بازاریابی شرکتی تاکید داشت. همچنین از متصدیان امور خدماتی شعب به عنوان حافظان سلامت همکاران شعب یاد نموده و وظایف و مسئولیت های این عزیزان را با توجه به شیوع ویروس کرونا بسیار مهم دانسته و بر لزوم رعایت کامل پروتکل های بهداشتی تاکید کردند.
حسینی کنارویی، نسبت به پرسش و پاسخ از همکاران در خصوص وضعیت و آمار شعب، بازخوانی بخشنامه ها و اطلاعیه ها، شمای استراتژی اهداف و برنامه های مدیریت امور شعب استان ها، و تشکیل کارگروههای تخصصی سطح سه پرداخته و مزایا و چالشهای موجود را جویا شدند . و وضعیت عملکرد بانکداری مدرن شعب تحت پوشش در شاخص‌های همراه بانک، اینترنت بانک، پایانه های فروشگاهی، خودپردازها، IPG و … را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند.
وی در پایان بازدید از شعب، ضمن آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون برای خانواده بزرگ بانک ایران زمین، بیان داشتند کما فی السابق همکاران با تلاش و جدیت مستمر در راستای تحقق اهداف عالی بانک معظم ایران زمین حرکت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا