اپل پی; خرید و فروش بیت کوین برای کاربران فراهم شد

سال ۲۰۲۰ میلادی را می‌توان سال آشتی شرکت‌های پرداخت مالی بزرگ دنیا با بیت کوین نامید.

به گزارش «نبض‌بانک»؛

 اسکوئر، پی‌پل و اکنون Apple Pay امکان خرید و فروش بیت کوین و اتریوم را برای کابران خود فراهم کرده‌اند. تعداد کاربران اپل پی در جهان حدودا ۴۰۰ میلیون نفر است.

شرکت اپل هم به بازار بیت کوین ورود کرد

استارتاپ Lumi که در حوزه ارزهای رمزنگاری شده فعالیت دارد، امکان خرید بیت کوین و اتریوم را برای تمام افرادی که از اپل پی استفاده می‌کنند، فراهم کرده است. در کنار این دو رمز ارز مطرح بازار، نام چند آلتکوین دیگر نیز به چشم می‌خورد. محصول جدید کیف پول Lumi در سیستم عامل IOS به معامله‌گران اجازه می‌دهد تا با استفاده از محبوبترین سیستم پرداخت مالی اپل، ارزهای دیجیتال خریداری کنند.

بیت کوین، اتریوم، استیبل کوین USDC، تتر، USDS، BUSD، توکن WBTC، توکن WETH، توکن یرن فایننس YFI، توکن صرافی یونی سواپ UNI، استیبل کوین DAI، توکن پروتکل آوه AAVE، توکن BAT، توکن شبکه کامپوند Comp،  توکن پروتکل کرو فایننس CRV، استیبل کوین صرافی جمینی GUSD، HUSD، رمز ارز شبکه چین لینک LINK، توکن پروتکل میکر MKR، PAX، SNX و UMA از جمله ارزهای دیجیتالی هستند که بستر خرید آنها در اپل پی فراهم آماده است.

کاربران کیف پول Lumi در ایالات متحده می‌توانند روزانه و هفتگی حداکثر ۵۰۰ دلار و سالانه ۵,۰۰۰ دلار خرید کنند. این محدودیت برای کاربران خارج امریکا روزانه و هفتگی ۱,۰۰۰ دلار و سالانه ۷,۵۰۰ دلار است. این محصول برای تمام کاربرانی که در سراسر جهان از اپل پی استفاده می‌کنند، قابل استفاده است. اما در این میان برخی از کشورها از جمله چین و روسیه امکان استفاده از آن را ندارند.

اپل پی یکی از بزرگترین ارائه‌دهندگان پرداخت‌های مالی تلفن همراه در جهان است. این محصول در سال ۲۰۱۴ توسط کمپانی اپل معرفی شد. تعداد کل کاربران این محصول در جهان ۳۸۳ میلیون نفر هستند. کیف پول Lumi با شرکت اپل همکاری داشته و با Apple Pay سازگار است. امکان خرید از طریق این کیف پول فراهم شده است. این کیف پول در حال حاضر بیش از ۷۵۰,۰۰۰ کاربر دارد. قیمت بیت کوین در زمان انتشار این خبر در محدوده ۱۹,۰۰۰ دلار معامله می‌شود.

منبع: میهن بلاک چین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا