عجیب‌ترین چیز‌هایی که می‌توانید آنلاین خریداری کنید

امروزه خرید آنلاین مورد استقبال اکثر مردم برای خرید وسایل و مواد خوراکی است، اما فروش برخی چیز‌ها در این فضا تعجب برانگیز است!

به گزارش «نبض‌بانک»؛ خرید آنلاین جزء جدائی‌ناپذیر زندگی این روزهای ماست. افرادی که وقت کافی برای چرخ زدن در بازار و پاساژها را ندارند ناگزیر به خرید از فروشگاه‌های مجازی روی می‌آورند. اما اینترنت دنیای گسترده‌ای دارد که گاهی چیز‌های عجیب و غریبی در آن پیدا می‌شود. اینجا فهرستی از عجیب‌ترین چیز‌هایی را معرفی می‌کنیم که گاهاً در خریدهای آنلاین  دیده می‌شود:

۱- دندان:

شما می‌توانید دندان‌های انسان را از eBay خریداری کنید که بازار بسیار عجیبی است.

۲- موش‌های مرده:

همه ما می‌دانیم مومیایی یک سرگرمی است که مورد توجه بسیاری از افراد قرار می‌گیرد و قانونی است، اما برخی با استفاده از مومیایی چیز‌های عجیب و غریب ایجاد می‌کنند و آن‌ها را در بازار‌های الکترونیکی می‌فروشند، به عنوان مثال می‌توانید یک موش مومیایی شده خریداری کنید.

۳- ادرار:

برخی از افراد ممکن است برای ادرار تمیز پول خوبی پرداخت کنند! می‌توانید ادرار خود را در وب سایت Clean and Well بفروشید.

۴- تانک:

بله، شما می‌توانید تانک‌های واقعی را هنگام نشستن جلوی رایانه خود به صورت آنلاین خریداری کنید! اینترنت منبع ارزشمندی برای دفاع در برابر سارقان مسلح فراهم می‌کند.

۵- اورانیوم:

تهیه اورانیوم خام با قیمت ارزان از اینترنت بسیار آسان است، زیرا در وب سایت آمازون قابل خرید است. اما ما توصیه نمی‌کنیم این ماده رادیواکتیو را در خانه خود قرار دهید، مگر اینکه آن را به منظور انجام برخی آزمایش‌های علمی خریداری کرده باشید.

۶- جمجمه انسان:

جمجمه‌های واقعی انسان در وب سایتی به نام (The Bone Room) موجود است. علی رغم عجیب بودن این مورد، جمجمه‌ها برای اهداف پزشکی، آموزشی و علمی در این سایت برای فروش قرار داده شده‌اند.

۷- املاک و مستغلات در ماه:

اگر فرد ثروتمندی هستید که می‌خواهید در سطح ماه زمین بخرید، شرکت الکترونیکی Luner Land که بیشتر به یک شهربازی شباهت دارد تا یک شرکت، یک هکتار زمین در سطح ماه را فقط ۳۰ دلار به شما پیشنهاد می‌دهد!

۸- فضولات حیوانی و انسانی

ممکن است برخی افراد مستحق دریافت هدایای زیبا و ارزشمند نباشند بنابراین می‌توانید یک جعبه پر از فضولات (فضولات گربه یا سگ یا حتی فضولات انسانی) به صورت آنلاین خریداری و البته برای آن‌ها ارسال کنید. این ایده بسیار عجیب و بدی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا