ترامپ برای اعتبار بخشی به اخبارش به بلاک‌چین پیوست

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا به جمع کاربران بلاک چین پیوست تا طی پروژه ای در راستای تولید اخبار موثق و جذب بازدیدکنندگان معتبر حرکت کند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از بیزینس اینسایدر، گروهی از مجمع شرکای رسانه ای آمریکا به دونالد ترامپ به عنوان یکی از شش روزنامه نگار بنیان گذار و چهره های عمومی پروژه OG1 خوش آمد گفتند. ترامپ به عنوان یک تاجر، نویسنده و یک شخصیت سیاسی دیدگاه ۳۶۵ روزه ای از تمرکز دوباره رسانه های آمریکا بر شفافیت روند پاسخ دهی ارائه می دهد.

به گفته دونالد ترامپ، «آمریکایی ها می دانند رسانه ها دچار شکست خورده اند و نباید بر اخبار منفی تمرکز کنیم. نیاز به اخبار موثق و عاری از هرگونه سانسور حقی اساسی و فرصتی بزرگ محسوب می شود. با کمک افراد برجسته مجمع شرکای رسانه ای ما به فناوری، سرمایه و الزامات اخلاقی در راستای اجرای این طرح دست پیدا می کنیم. بیایید این کار را به انجام برسانیم.»

مجمع شرکای رسانه ای، به عنوان یک استراتژی ویژه در جهت فراگیری بیشتر، ساختاری چند بستری محسوب می شود که با هدف چاپ و توزیع دیجیتالی اخبار، به کمک دارایی های مربوط به خرید و ساخت به وجود آمده است. علاوه بر قابلیت های گسترده مالی، مجمع شرکای رسانه ای، فناوری بلاک چین منحصر به فردی به نام بازدید کننده تایید شده «اورلاین» راه اندازی کرده است.

به گفته مدیر عامل گروه تحقیقاتی بلاک چین «اورلاین» پاتریک مک کونلوگ: به کمک بازدید کننده تایید شده اورلاین، شبکه از سکه های دیجیتال بلاک چین های معروف در جهت پاداش دهی به بازدید کنندگانی استفاده می کند که بازدید آنان از بخش خبری یا مجری آن به تایید رسیده است. با اعطای این سکه ها به بازدید کنندگان نه تنها گزارش های موثقی خواهید داشت بلکه بازدیدکنندگان معتبری شامل حالتان می شود. این طرح الگویی جدید در اندیشیدن به اخبار است.

مجمع شرکای رسانه ای بخش بعدیOG1 را در دوم ژانویه ۲۰۲۱ اعلام خواهد کرد.

منبع: بیزینس اینسایدر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا