آخرین قیمت‌ها در بازار میوه شب یلدا

به گزارش «نبض‌بانک»؛

به نقل از خبرآنلاین، اسدالله کارگر اظهار کرد: در ماه‌های گذشته و تحت تاثیر شیوع کرونا مصرف میوه کمتر شده بو با توجه به کاهش دورهمی ها و مهمانی‌ها باید گفت میزان مصرف میوه به مناسبت شب یلدا نسبت به سال های گذشته کمتر خواهد بود.

وی تصریح کرد: با توجه به کشف و تعیین نرخ‌ انواع میوه، در بازار شاهد ثبات قیمت ها خواهیم بود.

وی درباره میوه‌های یلدایی توضیح داد: در میدان میوه و تره بار نرخ هر کیلوگرم انار بین 13 تا 19 هزار تومان، هندوانه 2 هزار و 500 تا 4 هزار تومان، خرمالو 5 تا 20 هزار تومان، پرتقال بین 8تا 12 هزار تومان است.

وی توضیح داد: البته قیمت هر یک از این محصولات می تواند متفاوت باشد زیرا برای نمونه چند نوع خرمالو در بازار وجود دارد به طوری که خرمالو شمال بین 5 تا 8 هزار تومان، خرمالو شهریار 10 تا 15 هزار تومان و یا خرمالو کن 13 تا 20 هزار تومان نرخ گذاری شده اند؛ این مساله درباره سایر محصولات نیز صدق می کند.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزیرئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی بیان کرد: خوشبختانه نظارت های دقیقی بر روند قیمت‌گذاری و عرضه در میدان وجود دارد و فروشندگان میوه مجاز هستند بر اساس فاکتور، سود 35 درصدی قانونی را اعمال کرده و بر قیمت میوه ها بیافزایند.

کارگر گفت: با تدابیر صورت گرفته هیچ گونه مشکلی در تامین میوه شب یلدا وجود ندارد.

گفتنی است بر اساس لیست میدان مرکزی میوه و تره بار انار شیراز بین 10 تا16 هزار تومان، انار دماوند بین 12 تا 19 هزار تومان، انار ساوه بین 8 تا 14 هزار تومان، انار کوهستان بین 15 تا 21 هزار تومان؛ هندوانه محبوبی 2هزار و 500 تا 4 هزار تومان، هنداونه میناب و خطی 2هزار و 500 تا 3 هزار و 500 تومان، پرتقال تامسون شمال 8 تا 12 هزار تومان، پرتقال رسمی جنوب 9 تا 12 هزار تومان و … قیمت گذاری شده اند.

قیمت انواع میوه، سبزی و صیفی جات در میدان مرکزی میوه و تره بار به شرح جدول زیر است؛

آخرین قیمت‌ها در بازار میوه شب یلدا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا