مدال امنیت در پرداخت با اپلیکیشن کیش پی و درگاه اینترنتی سایان کارت

به گزارش «نبض‌بانک»؛

رویکرد سایان کارت تا 1400

مدال امنیت در پرداخت با اپلیکیشن کیش پی و درگاه اینترنتی سایان کارت

شرکت سایان کارت با استفاده از اصول نوآورانه و روش های چابک در قلمرو سازمانی، فناوری و کیفیت خدمات تلاش دارد تا سال 1400 رتبه بالایی از منظر بهره وری، رضایتمندی مشتریان و سهم بازار تعداد و مبلغ تراکنش ها کسب نماید. در مقاله حاضر هدف این است که شرکت سایان کارت معرفی شده و خدمات پرداخت الکترونیک آن توضیح داده شود.

سایان کارت

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شرکت سایان کارت با هدف ارائه خدمات پرداخت به گروه سایپا، فعالیت خود را در سال 80 آغاز کرده و در سال 84 مجوز فعالیت دائمی خود را از بانک مرکزی دریافت نمود. تیم متخصص سایان کارت همواره تلاش می کنند تا با استفاده از سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری ویژه در راستای پیاده سازی روش های تبادل پول الکترونیک، اقدام به صدور انواع کارت هوشمند و نصب دستگاه های پایانه فروشگاهی کنند تا بدین ترتیب به توسعه پرداخت الکترونیک در سراسر کشور سرعت ببخشند. 
سایان کارت با ارائه حداکثری امنیت شبکه و ارتباطات، حفاظت از داده ها، امنیت سیستم ها و نرم افزارها، پایش و آزمون امنیت و خدماتی از این قبیل توانست در سال 99 به عنوان برترین شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت از نظر فنی و امنیت را کسب نماید.

ارکان اصلی شرکت سایان کارت و مجریان آن
از اصلی ترین ارکان جهت ساز شرکت سایان کارت می توان به توجه به درخواست های مشتریان، نوآوری و خلاقیت، افزایش کیفیت خدمات، نظم و انضباط، رشد و ایجاد انگیزه در کارکنان، تامین امنیت حداکثری ابزارهای پذیرش و به کارگیری به روز ترین تکنولوژی پرداخت اشاره کرد. 
امنیت در پرداخت الکترونیک، تسریع در پرداخت ها و به حداکثر رساندن کاربری آسان برای مشتریان از اصلی ترین رویکرد های اعضای هیئت مدیره سایان پرداخت می باشند. اعضای هیئت مدیره شرکت سایان کارت به شرح زیر می باشد:
– مسلم میرزائی (رئیس هیئت مدیره)؛
– محمد علی بخشی زاده (عضو هیئت مدیره)؛
– کامبیز مطلق ارشتنابی (عضو هیئت مدیره)؛
– محسن کتانی (عضو هیئت مدیره)؛
– امیرمسعود پورهاشم (مدیرعامل)؛ مفتخر به دریافت نشان عالی مدیر سال در سال جاری

راهکارهای نوین پرداخت الکترونیک سایان کارت
* درگاه اینترنتی سایان کارت
درگاه پرداخت اینترنتی سایان کارت تمامی خدمات بانکی و پرداخت از جمله انتقال وجوه، پرداخت قبوض تلفن همراه و قبوض خدماتی، پرداخت اقساط دوره ای، خرید شارژ و اینترنت و غیره را به صورت آنلاین و غیرحضوری به خصوص در شرایط همه گیری کووید-19 برای مشتریان فراهم ساخته است. 
نکته قابل توجه در مورد درگاه اینترنتی سایان کارت، امنیت پرداخت و محافظت از داده ها و اطلاعات کاربران می باشد؛ چرا که یکی از اصلی ترین رویکرد این شرکت، امنیت در پرداخت بوده و در این حوزه افتخارات زیادی نیز کسب نموده است.

* سامانه ارتباط با کارشناسان
شرکت سایان کارت با ارائه سامانه تخصصی برای مشتریان مانند سامانه ارتباط با کارشناسان (با شماره 23762376)، سامانه پیام کوتاه (با شماره 10002376) و سامانه ضبط پیام های تلفنی (با شماره 23762376) تلاش کرده تا بستر ارتباطی مناسبی برای مشتریان فراهم سازد. از طریق این سامانه، مشتریان می توانند مشکلات و پرسش های خود را اعلام و پاسخ های لازم را دریافت کنند.

* اپلیکیشن سایان کارت
اپلیکیشن موبایلی سایان کارت شرایطی را برای مشتریان فراهم می سازد تا از طریق امکانات این نرم افزار هوشمند بتوانند امورات بانکی خود اعم از شارژ اعتبار تلفن، پرداخت قبوض، انتقال های بین بانکی و غیره را به صورت آنلاین و با امنیت کامل انجام دهند. 
همچنین با توجه به محدودیت های کرونا، اپلیکیشن کیش پی در جزیره کیش آماده سرویس است و کاربران از طریق نصب این سامانه بر روی تلفن همراه خود می توانند به خدماتی از قبیل پرداخت قبوض، خرید بسته اینترنتی، پرداخت عوارض جاده ای، اجاره خودرو، خدمات بهداشتی و درمانی و نیز تهیه بلیط شناور های اختصاصی کیش دسترسی کامل داشته باشند. 
لازم به ذکر است که مدیرعامل سایان کارت از طرح های توسعه این اپلیکیشن و اضافه کردن خدمات دیگر به آن در آینده نزدیک خبر داد.

نویسنده: سعیده فتحی مغانلو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا