قیمت ارز صرافی ملی ۲۴ آذر ۹۹

به گزارش «نبض‌بانک»؛

قیمت ارز در صرافی ملی امروز نیز به دلیل گمانه زنی هایی از بررسی مجدد FATF در ایران با کاهش همراه شد.

به گزارش سکه نیوز، قیمت فروش دلار در تابلوی صرافی ملی با ۱۰۰ تومان کاهش به ۲۵ هزار و ۷۰۰ تومان رسید.

قیمت خرید دلار نیز به همین میزان کاهش یافت و به ۲۴ هزار و ۷۰۰ تومان رسید.

نرخ فروش یورو هم در معاملات امروز با ۱۰۰ تومان کاهش مواجه شد و به ۳۱ هزار و ۲۰۰ تومان رسید.

قیمت خرید یورو نیز به ۳۰ هزار و ۲۰۰ تومان رسید که نشان از کاهش ۱۰۰ تومانی این شاخص نسبت به روز گذشته دارد.

بازار ارز روزهای اخیر خود را در شرایط رکود پشت سر گذاشته است و امروز نیز با توجه به گمانه زنی هایی که از بررسی مجدد FATF در ایران صورت گرفته، با کاهش رو به رو شد.

شب گذشته لعیا جنیدی، معاون حقوقی رئیس جمهوری خبر داد که رهبر معظم انقلاب با درخواست دولت برای تمدید مهلت بررسی لوایح FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام موافقت کرده است.

این موضوع در حالی رخ می دهد که احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به ایسنا گفته است که از موضوع موافقت رهبری با بررسی مجدد لوایح FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام بی اطلاع است و هر زمان که این مساله به صورت قطعی به مجمع ابلاغ شود به اعضا اطلاع رسانی می شود.

با این وجود همین که گمانه زنی هایی برای بررسی مجدد FATF در بازار شکل گیرد، از آنجایی که بازار به شدت به رویدادهای سیاسی حساس شده، می تواند وضعیت را تغییر دهد. در نتیجه شاهد آن هستیم که کاهش قیمت ها در بازار ارز بار دیگر رخ داده استو در صورت ادامه جریان کنونی می توان انتظار داشت که قیمت ها بیش از این نیز کاهش پیدا کنند.

قیمت ارز در صرافی ملی امروز نیز به دلیل گمانه زنی هایی از بررسی مجدد FATF در ایران با کاهش همراه شد و دلار به ۲۵.۷۰۰ و یورو به ۳۱.۲۰۰ تومان رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا