دیدار مدیرعامل هلدینگ فناوری بانک کارآفرین (نگاه) با مدیران سابق فناوری اطلاعات بانک کارآفرین/تصویری/کامل/

/

پس از تأسیس هلدینگ فناوری بانک کارآفرین با نام «نگاه» و انتصاب حسین اسلامی به عنوان مدیرعامل این مجموعه، باید منتظر نقش آفرینی یک بازیگر جدید و جدی در عرصه فناوری بانکی و پرداخت کشور باشیم.

حسین اسلامی مدیرعامل هلدینگ نگاه که سوابق درخشانی همچون قائم مقام مدیرعامل شرکت فناپ، معاون توسعه کسب‌وکار هلدینگ فناوری اطلاعات بانک پارسیان، قائم مقام مدیرعامل کنسرسیوم ققنوس و بازرسی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای را در کارنامه دارد به عنوان یکی از اولین اقدامات خود با دعوت از مدیران سابق فناوری اطلاعات بانک کارآفرین در محفلی صمیمی با ایشان به گفت‌وگو نشست.

حسین اسلامی در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات مدیران فناوری اطلاعات بانک کارآفرین در ادوار و سالیان گذشته هلدینگ نگاه را خانه همیشگی نقش آفرینان IT بانک کارآفرین دانست.

او با اشاره به تجربه‌های موفق و ناموفق بانک‌ها در تشکیل شرکت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات مستقل، ضرورت همفکری و بهره‌گیری از تجربیات و پیشنهادات مدیران سابق IT بانک کارآفرین را راهگشا و ضروری دانست.

در این دیدار صمیمی، مدیران فناوری اطلاعات ادوار گذشته بانک کارآفرین به بیان تجربه‌ها، دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود در حوزه‌های فنی، ساختار سازمانی، سرمایه انسانی و فضای صنعت در کشور پرداختند و برای بانک کارآفرین و هلدینگ نگاه آرزوی توفیق کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا