بازداشت یکی از بزرگ‌ترین واردکننده‌های نهاده‌های دامی در مازندران

بازداشت یکی از بزرگ‌ترین واردکننده‌های نهاده‌های دامی در مازندران/ برآورد تخلف 130 میلیارد ریالی

رئیس کل دادگستری مازندران از بازداشت یکی از بزرگ‌ترین واردکننده‌های متخلف نهاده‌های دامی در استان خبر داد و گفت: طبق کارشناسی‌های انجام‌گرفته میزان تخلفات مالی بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

بازداشت یکی از بزرگ‌ترین واردکننده‌های نهاده‌های دامی در مازندران/ برآورد تخلف 130 میلیارد ریالی

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری از بازداشت یکی از بزرگ‌ترین وارد کننده‌های متخلف نهاده‌های دامی در استان خبر داد و اظهار کرد: فردی که با تخصیص ارز دولتی مبادرت به واردات نهاده‌های دامی و فروش آزاد و غیردولتی آن در بازار اقدام می‌کرد به اتهام اخلال در نظام اقتصادی با دستور قضایی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شد.

وی افزود: پس از اقدامات گسترده اطلاعاتی و رصد جرایم سازمان یافته اقتصادی بلافاصله دستورات قضایی لازم صادر و شخص متهم قبل از متواری شدن توسط ضابطان قضایی دستگیر و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: طبق کارشناسی‌های انجام گرفته میزان تخلفات مالی بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با تاکید بر هوشیاری دستگاه قضا و مقابله سریع و قاطع مراجع قضایی با هرگونه دست درازی به بیت‌المال افزود: با تشکیل و راه‌اندازی شعبات ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی، دستگاه قضایی با عزمی راسخ با اخلال‌گران چرخه اقتصاد برخورد قاطع قانونی را خواهد داشت و در این راه از هیچ تلاشی فرو گذار نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا