سناتور آمریکایی قول داد بیت کوین را میان اعضای کنگره آمریکا ترویج کند

به گزارش «نبض‌بانک»؛

سینتیا لومیس (Cynthia Lummis)، تنها زنی که در انتخابات اخیر به مجلس سنا راه یافته است، اعلام کرده است که قصد دارد پای بیت کوین را به کنگره باز کند و مروج این ارز دیجیتال باشد. شایان ذکر است که کنگره آمریکا متشکل از نمایندگان مجلس سنا و مجلس نمایندگان است.

به گزارش «The Block»، لومیس در مصاحبه اخیر خود در پادکست «بیت کوین چه کار کرد» (What Bitcoin Did)، ضمن بیان نظراتش در ارتباط با بیت کوین، گفت که او بیت کوین را به‌عنوان راهی برای خروج آمریکا از بدهی‌ها می‌بیند. او که از ایالت وایومینگ و به‌عنوان راهی سنای آمریکا می‌شود، پیش‌تر به‌عنوان یکی از مسئولین رده بالای ایالتی در امور مالی فعالیت می‌کرده است. ایالت وایومینگ یکی از ایالت‌های دوستدار ارزهای دیجیتال است.

لومیس در این برنامه که با اجرای پیتر مک‌کورماک (Peter McCormack) پخش می‌شود، گفت:

نباید جای تعجبی باشد که وایومینگ به رهبر سیاست‌گذاری‌های در حوزه بیت کوین تبدیل شده است. در وایومینگ سیاست‌های ایالتی به گونه‌ای تدوین شده‌اند که بتوانیم مجوز تبادلات مالی با بیت کوین به بانک‌های خود بدهیم.

لومیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت از ۳ ژانویه که در مجلس سنا سوگند یاد کند، آموزش بیت کوین به سناتورها و نمایندگان را آغاز خواهد کرد و به آنها خواهد گفت که می‌توان همسو با دلار، از بیت کوین استفاده کرد. به‌عقیده لومیس بیت کوین نه تنها باعث کاهش بدهی‌های آمریکا می‌شود، بلکه قدرت خرید دلار را هم افزایش خواهد داد. او در بخش دیگری از صحبت‌هایش افزود:

در مورد ارز رایج آمریکا، تورم عضوی جدانشدنی از برنامه‌های فدرال رزرو برای دلار است؛ بخاطر همین جای تعجبی ندارد که دلار آب برود. برای آن دسته از افرادی که بازنشسته می‌شوند و امیدوارند از پس‌انداز خود استفاده کنند، این مسئله به‌شدت ترسناک است.

لومیس در ادامه اضافه کرد:

در مورد بیت کوین اوضاع این گونه نیست. بیت کوین ارزش ثابت‌تری را برای مردمی که امروز برای زندگی آسوده‌ترِ فردا پس‌انداز می‌کنند و آنهایی که درآمد ثابت دارند یا به درآمد ثابت نزدیک می‌شوند، ارائه می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا