تثبیت اصلاح هندسی خیابان ملاصدرا تا بزرگراه کردستان در منطقه 3

به منظور ساماندهی وضعیت ترافیکی خیابان ملاصدرا تا بزرگراه کردستان، اصلاح هندسي این محدوده در منطقه 3 تثبيت و به بهره برداری رسید.

به گزارش «نبض‌بانک»؛

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه3، سعید شمالی نژاد معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری این منطقه گفت: با اجرای رفیوژ میانی و حذف پارک حاشیه ای به صورت یک سوم و دو سوم از عرض گذر ، تثبیت اصلاح هندسی در خیابان شاد حدفاصل خیابان ملاصدرا تا بزرگراه کردستان اجرا شد که پس از تست موفقیت آمیز این طرح ها به صورت نهايي اجرایی شد.

او مزیت های اجرای رفیوژ را نظم بخشیدن به ترافیک، کاهش دورزدن از وسط معبر و کاهش خطر تصادف برای عابرین پیاده ذکر کرد و اذعان داشت: ایجاد جداکننده های ترافیکی موجب می شود آمار تصادف خودروها و مرگ و میر عابرین پیاده در این خیابان ها به صفر برسد چرا که این رفیوژ فضای ایمنی ایجاد می کند وعابر پیاده می تواند بدون خطر از معبر عبور کند.

شمالی نژاد ابراز کرد: جهت جلوگیری از ایجاد اختلال در ترافیک خودروها و عابرین پیاده، این عملیات به صورت شبانه روزی انجام شد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 3 توضیح داد: تمامی تمهیدات جهت رعایت اصول و ایمنی در نظر گرفته شده و در طول مسیر این رفیوژ، مراکز پرتردد و ورودی جهت عبور عابرین پیاده در نظر گرفته شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا