دستگیری متهمان پرونده شبکه فرار مالیاتی در فارس

به نقل از فارس، حجت الاسلام‌والمسلمین سیدکاظم موسوی با بیان این خبر اظهار داشت: این عضو شبکه فرار مالیاتی که از کارکنان اداره کل امور مالیاتی استان فارس است، پنجمین عضو دستگیر شده این باند می‌باشد که با قرار تامین در بازداشت به سر می‌برد.

رئیس‌کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه تحقیقات در خصوص نحوه ارتباط اعضای باند و شرکت‌های صوری تشکیل شده با این کارمند خاطی در حال بررسی است بیان داشت: این پرونده منحصر به فرار مالیاتی نیست و پرونده‌های متعدد رشاء و ارتشاء نیز برای مرتبطین با این شرکت‌های صوری تشکیل شده است.

حجت الاسلام موسوی از تشکیل کارگروه حسابرسی و حقوقی مشترک در جهت تعیین میزان دقیق فرار‌های مالیاتی انجام شده خبر داد و بیان داشت: زمینه بازگشت ۴۰ میلیارد ریال از فرار‌های مالیاتی با همکاری اداره کل امور مالیاتی استان فراهم شده است.

وی تصریح کرد: پیش از این ۴ عضو دیگر این شبکه بازداشت شده و فعالیت شرکت‌های صوری آنان که به نام افراد مهجور ایجاد شده بود، به حالت تعلیق درآمده است.

گفتنی است این شبکه فرار مالیاتی با تلاش و هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان فارس کشف و در ۵ آذر ماه با بازداشت اعضای آن، اقدامات مجرمانه آنان متوقف گردید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا