در مورد ارز دیجیتالی کیو در نبض بانک بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال کیو

  چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399  زمان مطالعه 1 دقیقه

آشنایی با ارز دیجیتال کیو

ارز Q فعلا قیمت گذاری نشده و هدف قیمتی ارز Q در فاز نهایی پروژه رسیدن به قیمت یک دلار به ازای هر Q است.اعتبار این پروژه بسیار بالاست تا جایی که در شبکه های خبری خارج از کشور معرفی شده و بیش از یک و نیم میلیون کاربر فیسبوک در آن ثبت نام کردند و اپلیکیشن Q در گوگل پلی در مدت بسیار کوتاهی بیش از ۱۰۰ هزار نصب گرفته است.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز ، ارز کیو(Q) حاصل تلاش یک تیم هشت نفره از اعضای تیم پی پال است که مدتی است در شبکه های اجتماعی توسط کاربران غیر ایرانی در حال تبلیغ می باشد. طبق گفته تیم پی پال هدف از ایجاد ارز Q ایجاد یک سیستم پرداخت جدید به جای کارتهای بانکی ست. اگر شما هفت سال پیش دریافت بیت کوین را از دست دادید ، بهتر است که این فرصت را از دست ندهید.

توضیحات کلی درباره ارز کیو:

ارز Q فعلا قیمت گذاری نشده و هدف قیمتی ارز Q در فاز نهایی پروژه رسیدن به قیمت یک دلار به ازای هر Q است.اعتبار این پروژه بسیار بالاست تا جایی که در شبکه های خبری خارج از کشور معرفی شده و بیش از یک و نیم میلیون کاربر فیسبوک در آن ثبت نام کردند و اپلیکیشن Q در گوگل پلی در مدت بسیار کوتاهی بیش از ۱۰۰ هزار نصب گرفته است. چیزی برای از دست دادن وجود ندارد اما اگر این سیستم پرداخت به یک روش پرداخت جهانی منجر شود Q می تواند ارزش زیادی داشته باشد.

مناسب جهت سلامت دهان و دندان 10 درصد تخفیف

آیا ارز کیو یک طرح هرمی کلاهبرداری است؟

در طرح های کلاهبرداری هرمی از اعضای جدید پول دریافت میشود و نفرات شاخه های بالاتر به سود میرسند ولی طرح هرمی کیو چون رایگان است و هیچ هزینه ای از هیچ کاربری دریافت نمیکند کاملا مورد اطمینان است.

نحوه دریافت رایگان توکن کیو:

برای دریافت توکن کافیست به سایت رسمی این ارز برای ثبت نام مراجعه کرده و با اکانت جیمیل یا فیسبوک خود در سایت ثبت نام کنید.

بعد از ثبت نام مقدار 1.602 کیو به شما تعلق میگیرد و با دانلود برنامه INITIATIVE Q در گوگل پلی یا اپ استور یا دعوت دیگران به سایت با لینک رفرال خود توکن های بیشتری دریافت کنید و همه این توکن ها در کیف پول اختصاصی آن ذخیره میشود و بعد از پایان فاز سوم این ارز قابل برداشت و تبادل در صرافی های معتبر خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا