افزایش قیمت بیت کوین، Binance و Coinbase را دچار اختلال کرد

افزایش قیمت بیت کوین و عبور آن از سطوح ۲۰ هزار دلاری باعث افزایش ترافیک مبادلات رمزارزها شد و این موضوع صرافی ها را با مشکلاتی مواجه کرد.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، در ساعاتی که بیت کوین برای اولین بار از ۲۰ هزار دلار عبور کرد، «Binance» و «Coinbase» دچار مشکلات فناوری شدند . Binance مسائل پیش آمده را به تعداد افرادی که در صرافی مبادله می کنند مربوط کرده است.

«چانپپنگ ژاو» ، مدیر عامل صرافی Binance ، روز چهارشنبه در توئیتی اعلام کرد : «بیت کوین ظهور کرد. مشکلاتی در مقیاس بندی ایجاد شده است که باید فورا رفع شود . تقاضا دست کم گرفته شده بود و اکنون تعداد زیادی سرور اضافه خواهد شد».

وی چندی بعد نیز در توئیتی درباره پیشرفت در فرآیندها و افزایش کاربران اعلام کرد : «هنوز هم در برخی موارد مشکلاتی از قبیل تاخیر وجود دارد و با تمام توان برای رفع آن تلاش می کنیم»

مدیر عامل صرافی Binance همچنین اظهار کرد : «اگر بیت کوین ۵ درصد رشد قیمت داشته باشد ، ترافیک معاملات ۳۰ برابر رشد می کنند.»

وی در پایان نیز چندین ساعت بعد از افزایش قیمت قابل توجه بیت کوین ، اعلام کرد که بالاخره مشکلات صرافی Binance حل شده است.

این در حالی است که Coinbase نیز مشکلاتی را از طریق صفحه وضعیت خود در خصوص افرایش ترافیک مبادلات و همچنین اشکالاتی در اتصال گزارش داد.

شرکت Coinbase دارای پیش تر نیز دچار مشکلات فنی در مواقع پر ترافیک شده است ، که معمولا «مشکلات اتصال» را به عنوان علت ذکر می کند.

«برایان آرمسترانگ» ، مدیر عامل Coinbase ، اخیراً گفته است که این صرافی در حال تلاش برای دستیابی به راه حل هایی برای مدیریت مراجعه بالا به سایت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا