تصویر جاسوسی منتشر شده از خودروی الکتریکی شرکت Skoda

خبرنگاران موفق به مشاهده خودروی کوپه الکتریکی Enyaq شرکت Skoda شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Skoda یکی از شرکت‌های خودروسازی جمهوری چک است و به نظر می‌رسد با افزایش میزان تقاضا برای خودرو‌های EV این شرکت قصد دارد طیف وسیعی از خودرو‌های الکتریکی از سری Enyaq iV را برای سال‌های آینده وارد بازار جهانی کند. علاوه بر این به تازگی چند تصویر جاسوسی از خودرو‌های این شرکت منتشر شده است که نسخه کوپه خودروی این شرکت را تقریبا به نمایش می‌گذارد.

تصاویر منتشر شده از این خودرو SUV نشان می‌دهد خودروی الکتریکی بعدی شرکت Skoda به اندازه خودرو Kodiaq بوده و ظاهرا این خودرو قرار است از دو مدل چهار چرخ متحرک و چرخ عقب متحرک وارد بازار شود که مدل چهار چرخ متحرک از حداکثر سرعت ۳۱۹ مایل بر ساعت و مدل چرخ متحرک عقب از حداکثر سرعت ۲۴۲ مایل بر ساعت پشتیبانی می‌کند.

خودرو الکتریکی شرکت Skoda

برخی از اطلاعات خودروی کوپه الکتریکی شرکت Skoda

مدیر فروش و بازاریابی شرکت Skoda نیز اعلام کرد که شرکت ما معتقد است عرضه خودرو‌های Enyaq در هر کشوری لازم است و این خودرو‌ها تاثیر بسیار زیادی در کاهش آلودگی هوا خواهند داشت. طبق تصاویر منتشر شده خودروی کوپه جدیدی که هنوز نام آن تایید نشده است از همان ساختار همیشگی خودرو‌های Enyaq استفاده خواهد کرد و این به معنای استفاده از یک موتور با قدرت ۱۷۷ اسب بخار برای خودروی دو چرخ متحرک و برای خودروی چهار چرخ متحرک استفاده شده است.

طراحی پشتی این خودرو از انحنای بیشتری نسبت به سایر خودرو‌ها بهره می‌برد که هنوز مشخص نیست این انحنا چه تاثیری در شتاب خودرو خواهد داشت. بر اساس اطلاعات منتشر شده مدل دو چرخ متحرک از این خودرو با قیمت ۳۰ هزار یورو و مدل چهار چرخ متحرک با قیمت ۳۱ هزار یورو در بازار عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا