طرح سوال از وزیر اقتصاد در کمیسیون اقتصادی

به نقل از ایسنا، مهدی طغیانی با اشاره به جلسه بعدازظهر امروز (یکشنبه) کمیسیون اقتصادی که با حضور وزیر اقتصاد و برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان برگزار شد، گفت: ۴ نفر از نمایندگان درخصوص مسائلی همچون بورس، وام ازدواج، وضعیت مدیریتی بندرانزلی و… از وزیر اقتصاد سوال کردند که تمامی سوال‌کنندگان از پاسخ‌های وزیر مشروط به ارائه گزارش طی یک تا دو هفته قانع شدند.

وی افزود: سوال شهریار حیدری نماینده قصرشیرین از وزیر اقتصاد درخصوص وضعیت مدیریتی گمرک و نوع ترخیص کالا‌ها بود که وی از پاسخ‌های وزیر به شرط بررسی این مهم توسط رئیس کل گمرک و معاون پارلمانی طی یک الی دو هفته آینده قانع شد.

طغیانی با اشاره به سوال احمد دنیامالی نماینده مردم انزلی، گفت: عملکرد نامناسب مدیریتی در منطقه آزاد انزلی محور سوال این نماینده از وزیر اقتصاد بود که وی نیز به وزیر جهت بررسی و پیگیری موضوع مهلت دو هفته‌ای داد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس اضافه کرد: عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان از دژپسند درخصوص نحوه پرداخت وام ازدواج، منابع در نظر گرفته شده در این باره سوال داشت و به وی جهت ارائه گزارش مهلت داد.

وی همچنین گفت: سوال محمد باقری بناب نماینده مردم بناب نیز از وزیر اقتصاد در رابطه با نوسانات بازار بورس بود که دژپسند توضیحاتی ارائه کرد و مقرر شد تا دو هفته دیگر گزارش مفصلی در این خصوص به کمیسیون اقتصادی ارائه دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا