قیمت بیت کوین با عبور از ۲۴,۰۰۰ دلار یکبار دیگر رکورد تاریخ خود را شکست

به گزارش «نبض‌بانک»؛

قیمت بیت کوین شب گذشته توانست بار دیگر اوج تاریخی جدیدی ثبت کند و در صرافی کوین بیس به ۲۴,۲۱۰ دلار برسد. این نوسانات نشان می‌دهد که خریداران بازار همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

به گزارش کوین تلگراف، قیمت بیت کوین شب گذشته و همزمان با آغاز آخر هفته میلادی، اوج جدیدی را در محدوده ۲۴,۰۰۰ دلاری ثبت کرد. داده‌های بازار نشان می‌دهد که پس از ثبت رکورد تازه، قیمت هم اصلاح شد و در حال حاضر هر واحد بیت کوین در ناحیه ۲۳,۴۰۰ دلار معامله می‌شود.

نمودار قیمت بیت کوین
نمودار قیمت بیت کوین

پس از افزایش نوسانات پیرامون اوج پیشینِ ۲۳,۷۷۷ دلاری، شاهد شکستن این مقاومت بودیم. بر اساس داده‌های دفتر سفارشات کوین بیس، فروشندگان در ناحیه ۲۴,۰۰۰ دلاری آماده بودند. در حال حاضر این ناحیه زیر حمله شدید خریداران بازار قرار دارد و به‌عنوان یک مقاومت روانی عمل می‌کند.

مایکل ون دپوپ (Michael van de Poppe)، تحلیل‌گر مطرح بازار، در توییت خود با بیان اینکه به بازگشت پرقدرت بیت کوین چشم دوخته است، گفت:

بزن بریم! ثبت یک اوج جدید در آخر هفته؟

مناطق خرید و فروش بیت کوین
مناطق خرید و فروش بیت کوین

نوسانات شب گذشته، ادامه روندی است که در هفته‌های گذشته شاهد بودیم. در روند صعودی فعلی، بیش از آنکه قیمت در طول هفته بیشتر شود، جهش‌های سریع و بزرگ در روزهای پایانی هفته رخ می‌دهد.

ون دپوپ روز شنبه ضمن اشاره به حمایت پراهمیت قیمت بیت کوین، گفت که این حمایت پر جایی بسیار پایین‌تر و محدوده ۱۸,۵۰۰ دلار قرار دارد. وی در این بازه گفت:

این جهش‌های عمودی دوام چندانی نخواهند داشت؛ بخاطر همین، در جایی اصلاح می‌شود. ولی هیچ کسی نمی‌تواند این ناحیه را مشخص کند. قیمت بیت کوین ممکن است خیلی راحت به ۳۰,۰۰۰ دلار برسد و پس از آن اصلاحی ۳۰ درصدی داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا