افشاگری تند منصوریان علیه زنوزی و تراکتور

علیپور بعد از اخراجم به من زنگ زد و گفت یادت است گفتم بیا با من برویم. او گفت 10 روز قبل از شروع مسابقات لیگ زنوزی به من گفت تو را اخراج کنم

به گزارش «نبض‌بانک»؛ علیرضا منصوریان با حضور در برنامه زنده شبکه سه علیه مالک باشگاه تراکتور صحبت هایی به زبان آورد که باید منتظر واکنش زنوزی بود.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی پیشین تیم فوتبال تراکتور درباره جدایی‌اش از این تیم گفت: من به دعوت مالک باشگاه تراکتور و یک دوست مشترک‌مان به این باشگاه دعوت شدم و می‌دانستم بین من و علی دایی اولویت با دایی است و حتی با نکونام و تارتار هم صحبت کرده بودند. من فقط به خاطر لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا به تراکتور رفتم، چون یک بدهی دارم و باید تلافی کنم. گفتم مالک باشگاه خصوصی است، امکانات و پول فراوان است و هر بازیکنی هم بخواهم، می‌گیرند.

وی ادامه داد: در آخر نقل‌وانتقالات قلاب ما به محمد عباس‌زاده گرفت، حالا بماند که ماجراهایی برای جذب او داشتیم. آخرش گفتم 200 میلیون از قرارداد من کم کنید و به او بدهید.

افشاگری منصوریان علیه زنوزی و تراکتور در تلویزیون

سرمربی برکنار شده تراکتور درباره اینکه آیا از نقل‌وانتقالات تیمش راضی بوده است یا خیر؟ گفت: نسبت به وضعیت مالی باشگاه من از عملکردمان راضی هستم. ما واسعی را گرفتیم با مبلغ سه میلیارد و 500 میلیون. قرارداد سال دومش را هم ضرب در دو کردیم. دو تا چیز من را خیلی اذیت کرد. اول اینکه علیپور بعد از اخراجم به من زنگ زد و گفت یادت است گفتم بیا با من برویم. او گفت 10 روز قبل از شروع مسابقات لیگ زنوزی به من گفت تو را اخراج کنم. گفتم چرا به من نگفتی؟ گفت دلم نیامد تو ذوقت بزنم. گفت مالک باشگاه گفته است آب من با منصوریان در یک جوی نمی‌رود و این را نمی‌خواهم! من به علیپور هم گفتم که اشتباه کردید به من نگفتید. گفت با اولین باخت یا مساوی که بیاوری، اخراجت می‌کنند. مالک باشگاه تو را نمی‌خواهد. من یک ساله می‌خواستم قرارداد ببندم، با من سه ساله قرارداد بستند. به ما اگر بگویند ما را نمی‌خواهند، خیلی راحت می‌رویم.

منصوریان خاطر نشان کرد: عزم برداشتن ما 10 روز قبل از مسابقات جزم شده بود. اینجا به من بی‌احترامی نشده به فوتبال بی‌احترامی شده است. به این دلیل که مالک باشگاه گفت، پولدارم و تو را برمی‌دارم. نصیرزاده بعد از بازی با سپاهان من را صدا کرد و گفت مالک از نتایج راضی نیست و گفته است سه بازی بعد را باید ببریم. من هم گفتم به مالک بگو چه کاشتی که بخوایی برداری؟ اول بیا و طلب‌های کادر را بده.

وی افزود: ما مس را بردیم، بعد از آن هم بازی‌مان با فولاد بود. ما با تیم بدی بازی نداشتیم. فولاد این فصل مدعی است. بعد از بازی با فولاد نصیرزاده طبق معمول خبررسان بود و گفت، قبل از اینکه بروید به فرودگاه زنوزی تصمیم به جا به جایی گرفته است. من هم گفتم دو هفته آسان در پیش داریم. ما با صدر جدول چهار امتیاز فاصله داریم و به رده بالا صعود می‌کنیم. من هم گفتم پیغام من را به مالک برسان و بگو که یادت است گفتم نگرانم هشتمین مربی دو سال اخیر تراکتور نشوم! بعد هم گفتم به زنوزی بگو شب با او تماس می‌گیرم. نصیرزاده به من گفت قرار است در پست سرمربیگری تغییراتی در باشگاه ایجاد شود، من هم گفتم اصلاً این اجازه را نمی‌دهم و خودم با مالک صحبت می‌کنم.

سرمربی پیشین تراکتور درباره اینکه چه زمانی متوجه برکناری‌اش از سرمربیگری تراکتور شده است، گفت: باجناقم در فرودگاه گفت اصلاً تراکتور را ول کن! او ماجرا را فهمیده بود. من هم گفتم تیمم را دوست دارم و بعد تازه او گفت من را برکنار کردند. اول اینکه به من توهین کردند. اگر مالک باشگاه به من می‌گفت مرا نمی‌خواهد، من هم می‌گفتم به من در دو بازی آینده اطمینان کن، بعد من خودم می‌روم! پول هم به خدا برای من مهم نبود.

وی ادامه داد: قبل از اینکه به برنامه شما بیاییم خیلی‌ها با من تماس گرفتند که به این برنامه نیایم و حرف نزم. حتی کار به تهدید هم رسید، اما من جایی بزرگ شدم که اگر کسی من را تهدید کند بیشتر انگیزه می‌شود که آن کار را انجام دهم.

منصوریان تصریح کرد: این توهین به من نبود و توهین به فوتبال ایران بود، اینکه من پول دارم و هر وقت بخواهم برمی‌دارم. تا الان می‌گفتیم شیخ‌های عربی در سال چند بار مربی عوض می‌کنند. باشگاه تراکتور جدید، هشت مدیر و هشت سرمربی تغییر داده است. علت اصلی آن هم این است که این باشگاه به تمام معنا مالک‌محور است. تیم ما از سرما می‌لرزید. من گفتم این کارت من را بگیرید و گرمکن بخرید. ما مشکلات زیادی داشتیم. ما باید صبر می‌کردیم که رئیس دستور بدهد تا لباس بگیرند. آخر هم من گفتم کارتم را می‌دهم، اما گفتند ما با آدیداس قرارداد داریم. ما چرا باید دروغ بگوییم؟ ما از آدیداس یک لباس و گرمکن دیدیم و بقیه را تولیدی در تبریز برای ما می‌آورد. فکر می‌کردم همه چیز گل و بلبل است، اما من تا روز بازی با فولاد فقط سه درصد پول گرفتم. فکر می‌کردم حداقل تا پایان لیگ قهرمانان در تیم می‌مانم و اصلاً فکرش را هم نمی‌کردم که اخراج شوم.

افشاگری منصوریان علیه زنوزی و تراکتور در تلویزیون

وی با اشاره به تغییرات فراوان در تراکتور اظهار داشت: من می‌خواهم بگویم با این تغییراتی که تراکتور داشته و مربیان زیادی که آمدند و رفتند، چه اطمینانی است که نفر بعدی بیاید، مگر اینکه مربی خارجی باشد و بیاید و فقط پول بگیرد. من شنیدم که مالک تراکتور تمایل دارد که رئیس فدراسیون فوتبال شود. او اگر رئیس فدراسیون فوتبال شود، من قطعاً در فوتبال ایران مربیگری نمی‌کنم. او به‌عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شود استقلال و پرسپولیس را سلاخی خواهد کرد! من دست تک تک مردم تبریز را می‌بوسم. آنها بسیار مردم میهمان‌نوازی هستند. هواداران تراکتور هم که بی‌نظیر هستند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال درباره حضور فکری در این تیم هم یادآور شد: او مثل من از جنس استقلال است و باید بگذاریم که کارش را انجام دهد. مشکل الان استقلال مثل پرسپولیس در سال 92 است که هوادارانش از اول بازی اعتراض می‌کردند. فکری الان دارد کار می‌کند. هواداران باید حمایت کنند و انرژی مثبت بدهند تا تیم تمرکزش را از دست ندهد. من از اطرافیان فکری می‌خواهم به فکری کمک کنند و یارش باشند و فکر سرمربیگری به سرشان نزند.

وی در پایان گفت: من از هواداران فوتبال خواهش می‌کنم که فضا را برای مهدی شیری و احمد نوراللهی تنگ نکنند. این دو بازیکن بهترین‌های فوتبال ما بودند. این بازیکنان سرمایه‌های فوتبال ما هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا