گزارش فعالیت سهام شرکت‌های بانکی در بورس سه شنبه 2دی99؛ سهام بانکی بر مدار رشد/ پرداختی‌ها نیمه سبز ماندند

بورس امروز نیز کار خود را با نوسان آغاز کرد، اما در نهایت توانست تحت تاثیر ورود پول و غلبه تقاضا رو به سبزی نهاده و در نیمه معاملات بر مدار رشد قرار گیرد.در این میان سهام شرکت‌های بانکی نیز امروز مسیر پرداختی‌ها را در پیش گرفتند و یکپارچه سبزپوش شدند.

شاخص بورس

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بورس اوراق بهادار تهران امروز با بهبود تقاضا معاملات خود را پیگیری کرد و توانست با سبزپوشی تدریجی در کلیت بازار به رشد 8 هزار و 496 واحدی و فتح ارتفاع یک میلیون 444 هزار و 889 واحد دست یابد.

شاخص هم وزن نیز امروز با ثبت رشد 7 هزار و 965 واحدی به ارتفاع 460 هزار و 388 واحد رسید.

امروز حتی نمادهای پالایشی نیز توانستد روند بهتری به خود بگیرند، اما نماد شستا به رفتارهای غیر هم سوی خود با سایر نمادها ادامه داد و قرمزپوش باقی ماند.

تحولات روز سهام گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری

نمادهای بانکی امروز به سبزپوشی یکدست رسیدند؛به طوری که نه تنها شرکت های کوچک بر مدار مثبت و حتی صف خرید به معاملات مطلوب رسیدند، بلکه نمادهای لیدر نیز امروز با افزایش تقاضای محسوس به صف خرید رسیدند.

پرحجم ترین نمادهای بانکی در معاملات امروز به ترتیب نماد وتجارت با 964 میلیون سهم، وپارس با 448 میلیون سهم و نماد وبصادر با 413 میلیون سهم بودند.

کم حجم ترین نماد معاملاتی امروز نیز نماد وزمین با سه میلیون و 618 هزار سهم بود.

برترین نمادهای بانکی از نظر ارزش معاملات امروز نماد بانک تجارت با 3 هزار و 241 میلیارد ریال، بانک دی با 2 هزار و 845 میلیارد ریال و نماد بانک پارسیان با هزار و 887 میلیارد ریال در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

پایین ترین ارزش روز معاملات نیز به نماد بانک بانک گردشگری با 28 میلیارد ریال تعلق گرفت.

اخبار روز بورسی-بانکی

وسینا: بانک سینا 15 دی ماه به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه به مجمع فوق العاده می رود.

وکار: پیشنهاد افزایش سرمایه 100 درصدی بانک کارآفرین از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها مطرح شده است.

سمایه: نماد بانک سرمایه با توجه به نیاز به بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی ناشر تا حداکثر تا تاریخ 15 دی ماه تعلیق است.

تحولات روز سهام شرکت‌های پرداخت الکترونیک و فناوری

گروه پرداخت الکترونیک امروز نیز با رشد سهام خود در بورس همراه بود.این گروه که به دلیل کوچکتر بودن شرکت های خود از روزهای گذشته حرکت خود را پیش از اغلب گروه‌های بزرگ آغاز کرده بود توانست امروز نیز به طور نسبی سبزپوشی خود را حفظ کند.

پرحجم ترین نمادهای پرداخت و فناوری در معاملات امروز به ترتیب نماد تاپکیش با 16 میلیون و 328 هزار سهم بود. پس از آن نمادهای رتاب با معامله 8 میلیون و 427 هزار سهم و مرقام با معامله 7 میلیون و 310 هزار سهم قرار گرفتند.

کم حجم ترین نماد در معاملات امروز نیز شرکت رایان هم افزا با نماد رافزا و با حجم 72 هزار و 559 سهم بود.

برترین نمادهای پرداخت و فناوری از نظر ارزش معاملات امروز نماد تاپکیش با 454 میلیارد ریال و مرقام با 170 میلیارد ریال بودند.
پایین ترین ارزش روز معاملات نیز نماد رافزا با 2 میلیارد ریال بود.

اخبار روز بورسی-پرداختی

سیستم: افزایش سرمایه 220 درصدی همکاران سیستم مورد تایید حسابرس قرار گرفت.

رتاپ: تجارت الکترونیک پارسیان 6 ماهه  تلفیقی 500  ریال و سود اصلی 401 ریال سود به ازای هر سهم محقق کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا